ייעוץ עסקי בצפון

ייעוץ עסקי בצפון

ייעוץ עסקי בצפון

צפון הארץ הינו אחד האזורים הפורחים כאשר מדובר על פתיחתם וצמיחתם של עסקים קטנים ובינוניים. המחשבה הזו באה מכיוון של צמיחה תיירותית אך בעת האחרונה עולים גם כיוונים של בעלי עסק הנותנים שירות כמו חנויות וגם בעלי עסקים הנמצאים בתחום האינטרנט המציעים מגוון של אפשרויות לרכישה או ביצוע עסקאות מכל סוג שהוא.

אבל, יחד עם האפשרות של צמיחה כלכלית גבוהה באזור חיפה והצפון יש גם עליה בבתי עסק אשר נסגרים מעת לעת. נכון לשנת 2017 משרד הכלכלה והתעשייה פרסם בדו”ח כי מספר העסקים הקטנים והבינוניים במחוז חיפה והצפון עומד על 136,357 חברות עסקיות. אבל, על פי דו”חות חדשים המתריעים על סגירת עסקים נראה כי חלה עלייה מסיבית של 3.9% בבתי עסק אשר נסגרו הן במגזר גברים והן במגזר הנשים.

העלייה הזו נובעת ממניעים שונים אבל ממחקרים של משרד הכלכלה והתעשייה ניתן לראות בבירור כי הסיבה העיקרית של סגירת עסקים קטנים ובינוניים במחוז חיפה והצפון נובעת משיווק לקוי וחוסר ידע וכלים ניהוליים המכוננים להצלחת בית העסק.

חברת “שחר יועצים” עוסקת במתן ייעוץ עסקי באזור הצפון לחברות ועסקים קטנים וגדולים כאחד במטרה להגיע למצב בו ישנה רווחיות מקסימאלית, הגדלת מכירות ותשואה פיננסית עם החזר השקעה אשר יתמוך בבית העסק לא רק בטווח הקצר כי אם לאורך שנים.

שלבים לאבחון עסקי

לחברת “שחר יועצים” מומחים מוסמכים ומקצועיים בעלי ניסיון רב שנים אשר מגיעים אל בית העסק במטרה לאבחן אותו כראוי ולגלות היכן נמצאות נקודות התורפה. ייעוץ עסקי מובנה ערוך ממספר חלקים:

  • אבחון עסקי – חקירת העסק ובדיקת הסיבה האמיתית למצב הקיים ובירור מה הם הנקודות החריגות.
  • תכנית עסקית – גיבוש תכנית יישומית מותאמת באופן אישי לבית העסק בעלת מטרות סופיות ודרכים פעילים על מנת להגיע אל אותן המטרות שנקבעו מראש.
  • הבניית כלים יישומיים – לכל עסק יש צרכים משלו ובהבניית הכלים ניתן להעניק את מקסימום העזרה וההדרכה האפשרית. כלים יישומיים הנכנסים לתחום זה: ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ פיננסי וקבלת החלטות מול בנקים, ייעוץ ארגוני ואבחון כוח אדם.
  • ליווי עסקי – מן הרגע הראשון ועד לרגע האחרון של עריכת תכנית עסקית חל תהליך של ליווי עסקי מול בית העסק כדי להקל ולתת כתף תומכת ועוטפת בכל עת. ליווי עסקי מקצועי ממנף את בעלי החברה ומקנה להם את היכולות לנהל בצורה מיטבית ומקסימאלית. אימון עסקי התמודדות עם שינויים דינאמיים בבתי עסק מצריכה גם כלים וידע בניהול מעבר לעזרה אשר יועץ עסקי מוסמך נותן. חברת “שחר יועצים” מציעה אימון עסקי המעניק לבעלי החברות ולצוותי העובדים כלים להתייעלות עסקית, יכולות להגדלת רווחים והגברת כישורים אישיים ויצירתיים המכוונים להצלחת העסק, שיפור מיומנויות, יכולת קבלת החלטות מושכלת והתמודדות עם שינויים בכל צד. אימון עסקי בשילוב סדנאות לניהול עסקי הן מאבני הדרך של בית עסק מצליח. אימון עסקי הינו חלק בלתי נפרד מתהליך צמיחת החברה והשגת המטרות של התכנית העסקית אשר נבנתה כדי להביא את בית העסק ממקום בו הוא עומד בפני קשיים רבים ואף בפני סגירה אל עבר שטח בטוח הן מבחינה כלכלית והן מבחינה עתידית

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים