ההרצאה הבאה: 13.12.22

הבטיחו מקומכם מראש

להרשמה להרצאה >

 

כמה רחוק אתם יכולים להגיע? מהו המימוש הפוטנציאלי הטמון בכם ובעסק שלכם?

לכל עצמאי, איש מכירות, בעל עסק קטן או חברה גדולה יש את היכולת להתייעל, למנף את ההשגים שלו ושל העובדים תחתיו, להגדיל את המכירות ולחזק את המותג שבבעלותו, אם רק יהיו לו את הכלים הנכונים לכך.

שחר יועצים מזמינים אתכם להרצאה מרחיבת אופקים ומרתקת על עולם העסקים והמכירות-ללא כל עלות.
מדובר בהרצאה איכותית, מעשירה ומלמדת,  המקנה כלים ממשיים להצלחה תוך זמן קצר.
את ההרצאה מעביר פאבל שחר, בעלים ומנכ”ל של חברת שחר יועצים, המתמחה במשך שנים רבות בהגדלת מכירות ורווחים לחברות.
פאבל הינו חלוץ בתחום פיתוח החברות ברוסיה, בה פתח חברה עצמאית שהגיעה להצלחה במהרה כבר מלפני שלושה עשורים, כאשר החברה משגשגת עד היום ומספקת מוצרי צריכה מגוונים ללקוחות ברחבי מזרח אירופה. לאחר עלייתו ארצה, צבר פאבל שנים רבות של ידע, ניסיון והצלחה בתחום השיווק, המכירות והפיתוח העסקי מתוך תפקידי ניהול בחברות הגדולות במשק בינהן קבוצת שטראוס ופרוטארום.
כיום שחר יועצים שבבעלותו מספקת שירותי ייעוץ עסקי בצורה המקיפה ביותר למגוון חברות גדולות ובינוניות, הממליצות ונהנות לאורך שנים משירות איכותי וגרף תוצאות המשתפר באופן תדיר.

זוהי הזדמנות שכל אחד החושב להצליח בעולם העסקים חייב לקחת בשתי ידיים ולהכיר את  מירב הכלים שיעזרו לו להתמודד עם מרבית האתגרים שיקרו בדרכו.
במהלך ההרצאה תלמדו על אסטרטגיה מנצחת- כיצד משפרים מבנה ארגוני קיים, איך לגייס אנשים הנכונים והכרת כל השלבים של פיתוח מרכזי רווח נוספים , איך גורמים לקופת המזומנים שלנו לגדול באופן מתמיד, מהו “משפך ארגוני”, ומהי השיטה הנכספת להגדלת המכירות שלכם תוך פרק זמן מהיר ביותר.

ההרצאה מכילה עוד מגוון של טיפים, עצות ומונחים אותם תשמחו לגלות, מספר המקומות מוגבל, יש לשריין מקום מראש לתאריך הרצוי לפי הפרטים המופיעים מטה.

זוהי ההזדמנות שלכם להכיר אותנו!

ההרצאה מתאימה לבעלי חברות ומנכ”לים בלבד!

הרצאות ייעוץ רבות משתתפים

המלצה על הרצאת מבוא

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

      יועץ עסקי

      העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

      יועץ עסקי
      יועץ עסקי

      העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים