יועץ עסקי לחנות רהיטים במרכז

יועץ עסקי לחנות רהיטים במרכז

ענף קמעונאות הרהיטים הוא אחד הענפים המרכזיים בכלכלה הישראלית, עם מחזור המכירות עומד בממוצע על כ־5 מיליארד שקל בשנה ולמעלה מ-2,500 חנויות רהיטים. עם זאת, רמת הסיכון, גבוהה בכ-20% מרמת הסיכון הממוצעת במשק. בשנים האחרונות הענף מתמודד עם מספר אתגרים לא פשוטים כמו כניסה לשוק של רשתות בינלאומיות המציעות לצרכן הישראלי מוצרים מעוצבים במחירים שהייצור המקומי לא מצליח להתחרות איתם, גידול בייבוא של רהיטים מחו”ל ובעיקר מסין על ידי חברות וגם על ידי יזמים פרטיים, כמו גם התופעה של ישראלים שנוסעים לסין ורוכשים ריהוט מלא לדירות ביבוא ישיר.

בעידן הנוכחי על מנת להפוך חנות של רהיטי עץ מלא לעסק משגשג לטווח ארוך, חשוב להתנהל בצורה נבונה ויעילה ועל-פי תכנית עבודה מסודרת. על כן מומלץ להסתייע בשירותיו של יועץ עסקי מקצועי בעל ידע וניסיון אשר יבצע אבחון מעמיק של פעילות החנות ובהתאם לכך יבנה תכנית עסקית מקיפה, ינחיל כלים נכונים לניהולה, יספק ליווי עסקי לבעלי החנות לאורך כל שלבי תהליך הייעוץ, ואף יסייע בבניית מערך מעקב ובקרה שיאפשר לבעלי החנות להתמיד ולהשתמש בו גם לאחר השלמת התהליך. כל זאת על מנת להוביל את החנות להצלחה כלכלית ולמיקסום רווחים.

יועץ עסקי לחנות רהיטים במרכז

שירותי יועץ עסקי לחנויות רהיטים

אבחון עסקי – לצורך הבנה אמיתית של מצב בחנות, יערוך היועץ העסקי תהליך בדיקה יסודי, אשר יבחן את כלל מרכיביה ומאפייניה של החנות. מה הייחודיות שהיא מציעה, האם יש לה יתרונות יחסיים ביחס למתחריה והאם היא בעלת פוטנציאל להצלחה. במידה וכן, מדוע אין היא רווחית, והאם קיימים כשלים בניהולה. במקביל, יבצע היועץ סקירת שוק, על מנת להבין את הסביבה העסקית – מי הן החנויות המתחרות ומה הן מציעות לקהל הצרכנים. זאת על מנת להבין כיצד ניתן למנף את החנות על ידי כך שהיא תציע לקהל הלקוחות מה שחנויות אחרות אינן מציעות או מתקשות להציע.

הכנת תכנית עסקית

בהתאם לתוצאות האבחון יבנה היועץ תכנית עסקית מותאמת לצורכי החנות, אשר תתמקד בייחודיות אותה היא מציעה והיא זו שתסייע למיצוי מלוא הפוטנציאל של החנות ותוביל אותה להצלחה כלכלית ארוכת שנים.

התכנית העסקית תכלול בניית תכנית עבודה למיקסום פוטנציאל הכישורים והיכולות של בעלי התפקידים בעסק (אנשי המכירות, מנהלי רכש, מנהלי מחסן ועוד), בניית אסטרטגיה שיווקית וכן  בניית אסטרטגיה פיננסית שתתורגם למודל פיננסי המתייחס לצפי ההוצאות העתידיות (תשלומים לספקים, עלויות מיקום, שכר עובדים, עיצוב ראשוני ורכישת מלאים) וכן לצפי ההשקעות וצפי ההכנסות על פי קווי המוצרים וקהלי היעד.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים