ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני מסייע להנהלת הארגון לשפר את תוצאות הפעילות העסקית של הארגון לאורך זמן באמצעות ניהול נכון של העובדים והמנהלים.

אחת המטרות של היעוץ הארגוני היא הענקת גמישות ארגונית, יכולת הסתגלות לשינויים, התמודדות ומתן תגובה מהירה לסביבה העסקית המשתנה.

ייעוץ ארגוני עוסק בשני תחומים עקריים: האנשים בארגון ומשימות הארגון.

האנשים בארגון

תחום זה מתייחס לנושאים כגון הנעת עובדים ועבודת צוות, הדרכה, פסיכולוגיה ארגונית, הערכה, משוב ושיטות תגמול של העובדים.

משימות הארגון

זהו תחום שנותן הסתכלות רחבה על הארגון, מטרותיו ויעדים, חזון החברה, אסטרטגיה עסקית ושיווקית, מבנה ארגוני, הגדרות תפקידים ושיפור תהליכים ארגוניים.

שירותי ייעוץ ארגוני

ארגונים אשר נמצאים בתהליכי צמיחה או תהליכי קיטון זקוקים לשירותי יעוץ ארגוני אינטנסיביים, יחד עם זאת כיום יותר ויותר ארגונים אשר אינם נמצאים בתהליכי שינוי משלבים פעילויות של פיתוח ארגוני בניהול השוטף של העסק.

 

כל עסק או חברה בכל גודל ובכל תחום מורכבים משבע פונקציות עקריות. במידה ופונקציה מסוימת בעסק חסרה או לא מנוצלת כהלכה המנהל ימצא את עצמו במלכודת של תפוקה לקויה, מחסור בהכנסות וברווח.

 

דרך ייעוץ ארגוני אנו נסייע לך לממש את הפוטנציאל האמיתי בעסק/חברה באמצעות הוספת הפונקציות החסרות. אבחון, גיוס, השמה של העובדים הנכונים הוא עוד נושא חיוני במסגרת ייעוץ ארגוני שלנו.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!