ייעוץ עסקי בענף המזרונים

ייעוץ עסקי בענף המזרונים

עסקים רבים משתמשים באסטרטגיות שיווקיות שונות ומגוונות על מנת לעמוד בתחרות הענפה הנמצאת בשוק המסחר. כל תחום עסקי מכיל בתוכו אלמנטים רבים של תחרות בין אם מדובר במכירת מוצרים או שירות לקוחות, הכל מסתכם במטרות העיקריות כמו הבאת לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים והגדלת הכנסות. אנשים רבים חושבים כי הקמת העסק היא המשוכה הגדולה והקשה ביותר וברגע שצלחתם אותה – ניתן לנוח. אבל, זוהי רק ההקדמה לבאות וניהול עסק בצורה נכונה הוא אשר יביא להצלחה או לנפילה שלו.

אחד התחומים היותר תחרותיים בשוק המסחרי הוא ענף המזרונים אשר בעבר היה נחלתם של מספר מצומצם ביותר של חברות ומותגים, וכיום נכנסים לשוק יצרנים חדשים מכל רחבי העולם אשר מציעים מגוון רחב מאוד של אפשרויות החל מבחירת דגמים של מזרנים זוגיים, מיטות חשמליות, מיטות קיר מתקפלות, הרכבים פנימיים בהתאמה אישית ועוד. התחרות נעשתה קשה יותר וכך גם הרצון להגדיל ולהרחיב את נפח הפעילות מול ספקים אחרים.

ייעוץ עסקי לחנות מזרנים

יועץ עסקי בענף המזרונים

“ידע הוא כוח” – כך נאמר פעמים רבות ואין ספק כי אדם בעל עסק בענף המזרונים ירוויח יותר אם יידע היטב את המוצרים שאותם הוא מוכר. אבל, על מנת לשגשג בתחום זה יש גם להבין כיצד פעול השוק המסחרי בעולם העסקים ועל אחת כמה וכמה כיצד לנהל עסק. יועץ עסקי מקצועי בעל ניסיון יביט על החברה בצורה אחרת, אובייקטיבית לחלוטין ויערוך בדק בית מקיף לבנייה של תכנית עסקית אשר את מטרותיה יוכלו לבצע בעלי העסק לאורך ליווי עסקי מקיף.

תפקידו של יועץ עסקי הוא לעמוד לצד בעל העסק ולא בראשו או במקומו. שיתוף הפעולה בין בעל עסק בענף המזרונים לבין יועץ עסקי חשוב ביותר ויתרום באופן חד משמעי להצלחה. היישום של הכלים והפתרונות אשר אותם יביא היועץ תלוי בבעל העסק וככזה יש להגיע בלב שלם עם נחישות גבוהה על מנת שכל הצדדים יצאו נשכרים מן התהליך.

בניית תכנית עסקית

השלב הראשון אשר אותו עוברים אצל יועץ כרוך בתהליך של אבחון עסקי על מנת לקבוע האם בעל העסק מצליח לממש את הפוטנציאל הקיים בבית העסק שלו. מרגע סיום האבחון נפגשים בעלי העסק עם היועץ העסקי ומתחילים לגבש תכנית עסקית אשר עונה על מספר תחומים:

תכנון עתידי

בעלי עסקים רבים אינם רואים את התמונה הגדולה אשר כוללת את הראייה העתידית של בית העסק ואינם שואלים את עצמם “היכן הייתי רוצה לראות את העסק שלי בעוד 5 שנים?” תכנון צעדים קדימה, גם לטווח הקצר, מביא לידי הסתכלות רחבה וקפדנית אשר תספק לו מענה בכל מצב אפשרי.

הצבת מראה אמיתית

כאשר תם שלב האבחון העסקי, היועץ יעמיד מול בעל העסק מראה אשר תיתן את התמונה הנכונה ביותר גם אם היא תהיה מאוד קשה. בשלב הזה יש להביט על העסק בצורה חדה וקרה ולפעול על מנת להתייעל ולקצץ גם בדברים היותר אישיים וכואבים. התוצאות של השלב הזה יגיעו ויראו את אותותיהם בעתיד.

ייעוץ ארגוני לעסק

אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש לעסקים ובמיוחד כאשר מדובר בחנויות מזרונים המנהלות מלאים של מוצרים הוא היכולת לשמור על סדר. ייעוץ ארגוני הוא אחד מן הכלים החשובים ביותר אשר אותם יועץ עסקי יביא על מנת להעניק גמישות עבודה, אפשרות התמודדות עם מצבים והיכולת להסתגל לשינויים הקרבים ובאים בעסק.

הכרה מעמיקה של התחום העסקי

כל תחום עסקי שונה ובכל ענף ישנם אלמנטים אשר אותם צריך לדעת להכיר ולקדם היטב. אבל, השאלה הגדולה אשר נשאלת בכל עת היא – מה מבדיל את העסק הזה מעסקים אחרים? כלומר, מהו המוצר או השירות המוצע אשר מייחד אתכם מחנויות או בתי עסק אחרים. בענף המזרונים ניתן למצוא תשובות רבות לשאלה זו ובעקבות כך גם לזכות להכיר לעומק את התחום והתחרות העומדת מנגד בין אם מדובר באיכות המוצרים, במחירים המשתנים, הבאת לקוחות חדשים ושימור לקוחות ישנים.

הגדלת מאגר הלקוחות

מאחר ומדובר בעסק המוכר מוצר, ענף המזרונים מחויב במשיכת קהל לקוחות כל הזמן על ידי מכירת מוצרים איכותיים, שירות לקוחות נפלא גם לאחר הרכישה ושימוש בדרכים חיצוניות כמו שכירת שירותיהם של חברות המקדמות אתרים או אנשי ייעוץ שיווקי אשר יעלו דרכים ופתרונות לפרסום והפצה של בית העסק להגדלת מאגר הלקוחות הארצי.

לאחר הבחנה בכלים הללו יגבש היועץ העסקי תכנית מובנית שלמה אשר תכלול את כל הצעדים הנזקקים לשיפור תפקודו של העסק, הגדלת ההכנסות שלו ומיטוב מקסימלי את איכות הייחוד שלו מול המתחרים העומדים מולו. הליווי נעשה בצורה צמודה ובשיתוף פעולה מלא עם היבט מקיף לצרכים הפרטיים של בית העסק.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים