יועץ עסקי בחיפה

יועץ עסקי בחיפה

יועץ עסקי בחיפה

זהו לא סוד שבעלי העסקים הקטנים עובדים קשה מאוד. זהו חלומם של רבים להיות אדונים לעצמם, לרדוף ולהגשים את החלומות שלהם בכוחות עצמם ולבנות עסק משגשג ומפרנס. אך לצערנו, רבים ממקימי העסקים הקטנים והבינוניים לא נשארים בשוק לזמן רב ונאלצים להכריז על פשיטת רגל או למכור את העסק. בדיוק בשביל זה קיימים יועצים עסקיים בצפון אשר ייעודם ללוות את העסק ולפתור את בעיותיו כך שגם יהיה רווחי וגם ימלא את מטרתו.

עסקים קטנים בחיפה ובצפון

הכוונה בעסקים קטנים היא לעסקים בהם יש מספר חד ספרתי של עובדים לרוב ומנוהלים על ידי אדם אחד או שניים שיזמו את העסק או השירות. עסקים קטנים הם לא רק המכולות, הקצביות, הבאזרים ועוד שלל הסוגים של החנויות השכונתיות שעולים לכולנו במחשבה על המונח. בעשורים האחרונים עסקים קטנים מתחילים להתרבות גם במרחב האינטרנטי. בין אם מדובר על הקמת עסק למכירת סחורה דרך האינטרנט או בין אם מדובר על המגוון הכה רחב שיש כיום של שירותים דרך המחשב, רבים מהאנשים שעומדים מאחוריהם הם אנשים פרטיים בעלי ניסיון לא עשיר במיוחד שמנסים להגשים את עצמם.

כאמור, הסטטיסטיקה לעסקים קטנים בישראל לא מזהירה בעקבות יוקר המחיה ובהתאם לכך גם באזור הצפון ובחיפה. המיוחד באזור זה הוא התיירות המיוחדת המאפיינת אותו והנמלים שמאפשרים מסחר ועם זאת עסקים קטנים עדיין נאבקים לשרוד משנה לשנה. על אף שבחיפה ובאזור הצפון ישנם קרוב ל – 150,000 עסקים קטנים (על פי משרד הכלכלה), עדיין חלה עליה בכמות העסקים שנסגרים בכל שנה ורבים מהם נסגרים מחוסר ניסיון וידע בתחום.

הדרך לשמר ולחזק את העסק

אל מול הסטטיסטיקה השחורה ניצבים כיום פתרונות שיכולים למנוע מעסקים להיסגר בתדירות כה גבוהה וכל כך קרוב למועד הפתיחה. אחד השירותים האפקטיביים ביותר למצבים כאלו הוא ייעוץ עסקי. המטרה של יועץ עסקי היא לעזור לאנשים להוציא את המיטב מהעסקים שלהם מבחינה רעיונית ומבחינת חומרית. לשם כך הוא נעזרים במספר שלבים.

ראשית, הם עושים אבחון עסקי. ביחד עם הבעלים ובלעדיו הם בוחנים את העסק על כל נקודות החולשה והחוזק ומבינים את המבנה שלו, אופן ההתנהלות, המטרה שלו וחזון הבעלים. כל אלו מרכיבים את התמונה של העסק ועוזרים לחדד את הצרכים שלו ועקבות כך את הפעולות שיש לנקוט על מנת שישגשג.

לאחר אבחון העסק, יועץ עסקי מקצועי בונה ביחד עם הבעלים תכנית עסקית. התכנית העסקית מכילה בתוכה את המטרות של העסק ואת הדרך להגיע אליהם, תוך דיבור במונחים פרקטיים ומובנים והצבת יעדים אליהם מגיעים בעזרת הבניית כלים יישומיים.

הכלים היישומים הם בעצם מספר סוגים של ליווים בתחומים שונים של העסק המסייעים לתקן את הבעיות בו ולשפר אותו כך שיפעל בצורה האופטימלית ויגיע ליעדים המתוכננים לו. שירותים אלו כוללים ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ ארגוני וייעוץ פיננסי המתאימים את עצמם לצרכים של העסק.

כל התהליך של ייעוץ עסקי נעשה בליווי והקשבה לצרכים של הבעלים תוך רצון לעשות עבודה משותפת ולעזור לעובדים ולמנהלים להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים