מי מנהל לך את העסק?

מי מנהל לך את העסק?

מי מנהל לך את העסק

מי הבוס בעסק שלך? אתה בטוח שזה עדיין אתה?

כשפתחת את העסק היה לך מאוד ברור מי יהיה כאן הבוס. אתה זה שידעת לאן רוצים להגיע ומהי הדרך. אך עם הזמן קרו דברים ועכשיו אתה יותר ויותר מרגיש כאילו מישהו אחר מחזיק במושכות. התחייבויות, לוחות זמנים, יותר מדי פגישות ונסיעות – אתה מאבד שליטה וגם לא מבין מדוע. זהו מצב אליו נקלעים בעלי עסקים רבים ללא קשר ליכולות ונסיון העבר שלהם. ולא משנה איך זה קרה, יש דרך לנצח את המחלה!

ההכרה

השלב הראשון הוא להתבונן עמוק בפנים ולהודות בכך שיש בעיה. אני יודע שאתה מאוד עסוק, אבל זה בטח אחת מהסיבות לאיבוד השליטה. תחשוב מהם הדברים שמונעים ממך לנהל את העסק: ניירת אין סופית, ישיבות עובדים, פגישות? תרשום את זה שחור על גבי לבן באופן מאוד ברור: “אני עסוק מדי כי …”

התבוננות בעסק

עכשיו נסה לבדוק את השבוע הטיפוסי שלך. כמה זמן אתה מקדיש למשימות שבהן אתה מצטיין, משימות שאמורות להוביל את העסק קדימה. נהל רישום של כל הדברים שעשית במשך כמה ימי עבודה וסמן במרקר את אילה שמקדמות את העסק או מביאות רווח אמיתי. נכון שזה פותח את העיניים?

קח את המושכות

אני מניח שהתרגיל שעשינו גרם לך להבין שאתה כבר לא המנכ”ל. עכשיו כשהבעיה ברורה תתחיל לחולל שינויים. אל תנסה להפוך את העולם בבת אחת. תקבע לך יעדים קטנים שלב אחר שלב. מאוד חשוב שתרשום את היעדים באופן מפורט וקונקרטי. תתמקד בניהול הזמן ושבץ את המשימות הדרושות להשגת היעדים בלו”ז שלך.

עשה פחות

כן, הבנת נכון – פחות. אתה לא אמור לעשות את הכל. ואם זה מה שאתה עשית עד עכשיו – אז זאת הבעיה. תסכים שלמנכ”ל יש הרבה יותר מה לתרום לעסק מאשר תיוק מסמכים, טיפול באתר החברה, שליחת מכתבים וניוזלטרים, ארגון נסיעות או הכנת פרזנטציות בפאוור פוינט. אילה דברים שלא מביאים לך רווחים אבל מבזבזים את זמנך. תנסה לבזר סמכויות ותפנה את עצמך לדברים החשובים באמת. זה לא קשה וזה מרגיש מצויין לנהל שוב את החברה.

ואל תשכך שאנחנו תמוד כאן בשבילך.
צלצל ליועץ עסקי וקבע פגישת ייעוץ חינם >>

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים