שיווק עם אופי

שיווק עם אופי

מכירים את הדיילים בקניון או בסופרמרקט שמנסים למשוך את תשומת לבם של המבקרים? לרוב אנשים עוברים לידם ומסתכלים לכיוון השני או עוצרים לשנייה כדי להבהיר שהם נורא ממהרים. ועכשיו תדמיינו דייל ששם את לוח הכתיבה על ראשו ותוך כדי ניסיונות לאזן את הלוח בלי לגעת בידיים יצר תקשורת עם אנשים בסביבתו.

חכם? הדייל הצליח להשלים את המשימה הקשה ביותר – לבלוט, לקבל תשומת לב ולהתחיל שיחה. ברגע שהוא הצליח לעשות את זה הסיכויים שלו לסגירת עסקה עלו באופן דרסטי.

שיווק עם אופי

מה אתה עושה כדי להתבלט בין מתחריך?

מיתוג

נושא הבידול מתחיל בשלבים המוקדמים של פעולות השיווק עם פיתוח מותג ייחודי, רענן ומלא חיים. ניתן לשאוב השראה בעניין זה מהפוליטיקאים. הם משתדלים מאוד לא להיות משעממים כדי שתשימו עליהם לב גם אם אתם לא ממש מסכימים עם דעותיהם. דוגמה אחרת – לידי גאגא, אמנית שמשגשגת בראש ובראשונה בגלל היכולת שלה לבלוט. היא לא מנסה בכלל להתחרות במה שאמנים אחרים טובים. מעריציה מכירים ואוהבים אותה בזכות הלבוש והתיאטרליות הפרובוקטיבית והיוצאת דופן.

בידול אמיתי

תחשבו שהמתחרים שלכם מדברים בדיוק כמוכם, מציגים מידע כמעט זהה באתר האינטרנט ובחומרי הפרסום שלהם. כל זה בדרך כלל נתפס על ידי הלקוחות הפוטנציאליים כרשמי ומשעמם. הם ראו את זה כבר אלפי פעמים.

לך ולעסק שלך יש אופי. אל תנסה להיות מישהו אחר. ככל שתחשוף את האני האמיתי בפעילות העסקית שלך כך העסק יתבלט יותר ואנשים ידברו עליו. תהיה אמיתי, תהיה אישי!

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים