ייעוץ עסקי לחברת דפוס

מבחן מקרה של הלקוח מענף הדפוס והשילוט

חברת שילוט ועיטוף רכבים ותיקה אשר נמצאת בשוק הישראלי מעל 30 שנים בשנים האחרונות נאבקה בירידה משמעותית במכירות וברווחיות. צוות ההנהלה נמצא בחיפושים מתמשכים אחר הדרך להפוך את הקערה על פיה ולהגביר את ההכנסות והרווחים. חברי הצוות היחליטו להיעזר בשחר יועצים.

חברת שחר יוצעים ביצעה סקירה מקיפה של פעילות החברה למתן המלצות שיפור הביצועים וגם לליווי צמוד של הטמעת השינוי ויישום המשימות להשגת היעדים. צוות הייעוץ שלנו ערך ניתוח מעמיק של הדוחות הכספיים של החברה וראיונות עם אנשי מפתח ובחן את יעילותן של אסטרטגיות השיווק והמכירות של הלקוח.

לאחר הבירור היסודי, צוות הייעוץ שלנו זיהה מספר תחומים מרכזיים שבהם החברת לא מממשת את הפוטנציאל העסקי שלה ויכולה לשפר את ביצועיה. על בסיס תובנות אלה בנינו תכנית אסטרטגית שנתית עם שאיפה להגדיל את מחזור המכירות ב-50%. הצמדנו לתכנית את הטבלת GANT פר רבעון ודף בדיקה אשר מפרט ומגדיר באופן מדויק את המשימות לביצוע לפי מדרג ומועדים ליישום מלא.

מהות השינוי בעקבות תהליך הייעוץ והליווי

  • הערכה מחודשת של היצע המוצרים של החברה והתמקדות במוצרים ושירותים הרווחיים ביותר
  • יישום אסטרטגיית שיווק יעילה יותר, כולל בניית יחידת שיווק וקידום אפקטיבית
  • מיקוד הפרסום, טלמיטינג וקמפיינים במדיה חברתית
  • פיתוח קשרי אדריכלים ומעצבים
  • שיפור גישה ושיטות עבודה בקרב סוכני המכירות
  • ביצוע התיעלות להפחתת עלויות תפעול באמצעות ביטול תהליכים מיותרים ואיחוד תפקידים (שחררנו 2 בעלי תפקידים במחלקת תפעול וייצור וגייסנו במקומם חבר צוות אחד אשר עובד תחת שני הכובעים ביעילות רבה). כתוצאה מהשינוי צמצמנו משמעותית את ההוצאות.

איך התמודדנו עם אתגרים?

קביעה וניהול של סדרי עדיפויות מהווים אגוז קשה לפיצוח אצל בעלי עסקים ומנהלים רבים. כדי לפתח הבנה טובה יותר בקרב בעלי תפקידים שונים ולהקנות מיומנויות של תיעדוף משימות ומשאבים לצורך ייעול תהליכים העברנו מספר הדרכות ייחודיות ומעשיות בנושאים כגון: ניהול זמן, בעיות עבודה, תקשורת ואמנת השרות, מנהיגות יעילה, אומנות המכירות ועוד.

איך יודעים שהייעוץ העסקי עובד?

תוצאות הליווי העסקי לא איחרו להגיע כמעט במיידי.  המכירות והרווחיות רשמו עליות כבר מהחודש הראשון של הפעילות וצוות הנהלת החברה היה מרוצה מאוד מההתקדמות.

לאחר שנה של יישום התכנית, ערכנו סקירת מעקב להערכת יעילות תהליך הייעוץ והליווי העסקי שלנו. מהסקירה עולה כי ביצועי החברה השתפרו משמעותית, כאשר המכירות גדלו ב-75% והרווחיות עלתה ב-40%.

צוות ההנהלה של החברת נדהם מהתוצאות וקיבל החלטה להמשיך לעבוד עם חברתינו באופן שוטף על מנת להבטיח שהחברה תמשיך לשפר את ביצועיה ולשמור על היתרון התחרותי לאורך זמן.

ייעוץ עסקי לחברת דפוס

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים