ייעוץ עסקי לחברות

ייעוץ עסקי לחברות

ייעוץ עסקי לחברות

בשוק העבודה בישראל קיימות אלפי חברות. חלקן גדולות ומוכרות וחלקן רק בתחילת דרכן. רבים מייחסים הצלחה לחברות על פי כמות הכסף שמכניסות או כמה עובדים מעסיקות, אך המדד

האמיתי להצלחה של חברה והדרך להבין האם יש לה אופק בשוק העבודה המתיש והדינמי כל-כך, הוא היכולת של החברה להיות בעלת חזון, ויכולת התפתחות תמידית. חברות שלא מצליחות להגיע למקום הזה שוקעות מהר מאוד ואם הן לא משיגות עזרה הן מוצאות את עצמן פושטות רגל או מתפרקות. החדשות הטובות הן שלא צריך לעבור את התהליך הזה לבד – שיפור ועזרה יכולים לבוא ממקורות מקצועיים ומיומנים בניהם יועץ עסקי.

במה תורם הייעוץ העסקי?

רבים מסתכלים על המקצוע במעט זלזול או ספקנות. ההבטחות שקיימות בו וכמות האנשים שלא באמת מנוסים וגורמים ליותר נזק מתועלת גדולה ועושה שם רע במיוחד. ועדיין, אין לבטל את כל מהות המקצוע בגלל אותם אנשים. האמת היא שיועצים עסקיים רבים הרימו חברות לרמה מדהימה ובזכותם אנשים הרוויחו את ההגשמה והאושר (והעושר) בה הם מתרברבים היום.

אך, גם מקרים כאלו לא קרו ביום אחד. ייעוץ עסקי הוא תהליך, הוא מתחיל בתהליך של אבחון עסקי, בהערכת הבעיות והכשלים וגם הפוטנציאל הגלום בחברה ומתפתח לתוך פעולות קונקרטיות ויעדי עבודה. תוך התהליך של ליווי עסקי פועלים במוקדים רבים, בדרך כלל לפי המוקדים הבעייתיים בחברה, ומציעים לבעלים שירותים כמו: בניית תכנית עסקית, הצבת יעדי מכירות, הצבת יעדי שירות, ייעוץ פיננסי, ייעוץ שיווקי ועוד.

איך להבטיח שהחברה באמת תצמח?

שיתוף פעולה

תהליך של ייעוץ עסקי אמנם נשמע מבטיח, אך עם זאת הוא דורש הרבה גם מבעלי החברה על מנת שיוכלו באמת להצליח. הצבת יעדים והגדרה של חזון לא תעזור לאף אחד אלא אם כן היא תמומש על ידי בעלי החברה קודם כל ולאחריו העובדים וצורת העבודה. אי אפשר לצפות שאדם ישנה את ההתנהלות הלקויה באורח קסם. כאשר אתם מחליטים להיעזר במיומנות של יועץ עסקי או אימון עסקי חשוב להבין כי דרושים שניים לרקוד טנגו וגם על-מנת לגרום לחברה לשגשג.

נתינת מקום ליזמות ושינוי

בנוסף למוכנות לשיתוף פעולה ושינוי צריך לפתוח את הראש והאפשרויות. לא תמיד נאהב את מה שנשמע בתהליך של ייעוץ עסקי. לפעמים הכשלים שיעלו בהתנהלות עסקית יובילו להתנהלות לקויה של אנשים קרובים או אפילו שלנו עצמינו. רעיונות חדשים שלא חשבנו עליהם בעבר הם מה שבאמת נכון לחברה ולהתפתחותה ועדיין הם מוכיחים את עצמם אם מאפשרים להם לקרות.

התמודדות עם כשלים ואגו

אחד הדברים החשובים ביותר היא הסתכלות על המטרה הכללית. להבין שבעקבות הייעוץ אולי נצטרך להקריב דברים ולוותר על הרגלים ישנים. המחשבה שיכולה לעזור במקרים כאלו היא שזה בסדר כל עוד זה יביא אתכם למה שאתם באמת מייחלים לו; הצלחה עסקית. התנהלות עם כספים, פעולות מול לקוחות ועובדים, הרחבת שעות עבודה מרובות ותכנונים מדויקים פעמים רבות גורמות לרתיעה וקושי, אל תתנו לעצמכם לוותר על עתידכם למען הרגלים או אגו.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים