ייעוץ עסקי לעסק חדש

ייעוץ עסקי לעסק חדש

ייעוץ עסקי מהווה כלי מרכזי וחשוב עבור עסקים בכל שלב, ואילו אין תקופה רגישה וגורלית יותר עבור כל עסק מאשר בצעדיו הראשונים. יועץ עסקי “משופשף” ומיומן לעתים מהווה מפתח מרכזי לעלייתו של הביזנס על הפסים הנכונים ומאפשר לבעליו להתחיל את המסע המרגש אל העולם העסקי ברגל ימין.

מדוע עסקים נכשלים לעתים דחופות?

רעיון מוצלח ומהפכני למוצרים או שירותים חדשים הוא ללא ספק בסיס הכרחי להקמת עסק. אך, הדרך מהרעיון אל מימושו באמצעות מודל עסקי נכון שמניב רווחים היא ארוכה ומלאת הפתעות לא נעימות.

בעלי עסקים חדשים רבים ברחבי הארץ ובעולם אינם מודעים לעצמות התחרות בשווקים ולסכנות הממתינות להם בתחילת דרכם. הם חיים את הרעיון היפה אשר מעניק להם את הכוח וההשראה לפעול, אבל לעתים קרובות, כדי שהעסק יצליח, לא יהיה מנוס אלא להיעזר בניסיונם של אנשים המתמחים בעולם העסקי.

פנייה אל יועץ עסקי – מטרות

אז מה הן הסיבות שבגללן תחליטו לפנות למומחה ייעוץ עסקי ומתי כדאי לעשות זאת? להלן מספר סוגיות שצריכות להנחות בעלי עסקים חדשים בעניין זה.

מודל עסקי רווחי ומציאותי

זו אולי הסוגיה המרכזית שעליה יקום וייפול כל עסק. הרבה לפני שתרוצו למשרדי הממשלה כדי לפתוח תיקים, תדאגו לאישורי כיבוי אש, בדיקות מתקני חשמל ושלל תענוגות הביורוקרטיה הכרוכה בהוצאת רישיון עסק, תנסו להגדיר את המודל העסקי ולהבין האם הוא מסוגל להניב רווחים.

מודל עסקי כושל או העדר מודל עסקי ברור שמאחורי הקמת עסק חדש הם הגורמים הראשונים להתרסקות וקריסה כלכלית במוקדם או במאוחר, ואגב, עדיף שייגמר מהר ככל האפשר, אחרת ההסתבכות תהיה רצינית ומתמשכת.

בנייה מקצועית של תכנית עסקית מפורטת ומעמיקה לוקחת בחשבון את כל העלויות והמשאבים הדרושים במטרה להעריך נכון את לוחות הזמנים ואת גובה ההכנסות והרווחים מהפעילות העסקית. אם בניתם תכנית עסקית לבד ומחוסר ניסיון פספסתם בה כמה פרטים או לא לקחתם בחשבון תרחיש מסוים, העסקים יהיו יפים רק על הנייר והמציאות תהיה כואבת.

תכנית שיווקית

כדי לממש את התכנית העסקית תצטרכו למקד את מאמציכם בחשיבה ותכנון של פעולות השיווק וקידום מכירות. ייעוץ שיווקי יכול לספק לבעלי עסקים מתחילים קיצורי דרך שיאפשרו לעסק למכור הרבה ומהר תוך זמן קצר. במקום התלבטויות ארוכות ופעולות של ניסוי וטעייה בערוצי שיווק שונים באופן עצמאי, תוכלו להיעזר ביועץ שיווקי שימליץ על הדרך האפקטיבית ביותר להביא לקוחות מניסיון רב שנים של עבודה עם מגוון עסקים בתחומים דומים.

הקמת אתר וקידומו, פרסום בגוגל או ברשתות החברתיות, בניית בנק לקוחות פוטנציאליים, משלוח ניוזלטר, פניה יזומה טלפונית, פעולות לקידום מכירות, שיתופי פעולה לצורכי העלאת מודעות למוצר שלכם ועוד אינספור רעיונות יצירתיים – יועצים עסקיים מכירים מה באמת עובד ויובילו אתכם ביד בטוחה לפתרונות השיווק המתאימים ביותר עבור העסק שלכם.

אימון אישי

ניהול עסק מתחיל ביכולת לנהל את עצמך. מנהל שמתנהל במקום להוביל, לא יביא את העסק רחוק. הוא יעסוק בכיבוי שריפות והישרדות במקום להתוות דרך, לקבוע אסטרטגיה ולהנהיג.

פיתוח כישורי ניהול וגם אימון עסקי של מנהלים מהווים חלק בלתי נפרד מתכנית האימון העסקי וחשוב במיוחד בשלבים הראשונים של כל עסק מתחיל.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים