ייעוץ עסקי לחברת יבוא ושיווק

כיצד תוך חודשיים בלבד גרמנו  לחברת יבוא ושיווק להשיג צמיחה מתמדת בהכנסות וברווחים.

מקרה מבחן זה מדגיש את הצלחתו של תהליך הייעוץ והליווי העסקי שנערך עבור חברת ייבוא ושיווק והתקנות של צמחייה מלכותית. במשך חודשיים ליווינו את החברה בתהליך שכלל מהפך ארגוני שמטרתו היית הורדת עומס יתר מבעלים ומיקוד במהלכים אסטרטגים כדי להשיג פריצת דרך בהכנסות והרווחים של החברה. מקרה מבחן זה בוחן את יעדי המפתח של תהליך ייעוץ וליווי עסקי של שחר יועצים, האסטרטגיות שננקטו והתוצאות שהושגו.

מטרות תהליך הייעוץ העסקי

היעדים העיקריים של הייעוץ והליווי העסקי היו לשפר את יעילות החברה, לייעל את ניהול שרשרת האספקה ולשפר את שימור הלקוחות. כתוצאה מהנ”ל לשפר מחזור המכירות ובמקביל למקסם את הרווחים. בנוסף, מטרת הפרויקט הייתה לבנות תוכנית עסקית מקיפה למימון מסגרת היבוא של החברה ולהבטחת המימון הדרוש.

אסטרטגיות

כדי להשיג מטרות המפורטות, יועץ עסקי בכיר פאבל שחר אימץ גישה רב-צדדית שהתמקדה בהגדרת התפקידים נחוצים, בגיוס עובדים איכותיים, יישום פעולות קידום, ייעול ומיקוד תפקיד הבעלים. 

  • ראשית, באמצעות חברת גיוס והשמה של שחר יועצים אתרנו וגייסנו שני עובדים איכותיים לתפקידי פקיד שיווק ואדמיניסטרציה ומתקין ומעצב. מהלך זה הבטיח שלחברה יהיו אנשים פרודוקטיביים בתפקידים הנכונים אשר גרמו במידי לתפוקה לעלות.
  • שנית, היועץ פיתח ועזר לבעלים להקים פעולות קידום עבור מאגר לקוחות שרכשו בעבר ולקוחות הפוטנציאלים אשר היה מגע איתם. יוזמה זו נועדה לשפר את שימור ומימוש לקוחות ונאמנות ולהניע מכירות.
  • שלישית, הצוות העלה ומיקד את תפקיד הבעלים: הוטל עליו טיפול שוטף במכירות אסטרטגיות, פיתוח מוצרים חדשים ופיתוח עסקי. מהלך זה נועד להבטיח שהמומחיות והניסיון של הבעלים ינוצלו במלאו כדי להניע צמיחה מתמדת של החברה.

לבסוף, פאבל שחר בנה תוכנית עסקית מקיפה על מנת לממן מסגרת יבוא בסך ₪500,000, אשר הושגה לאחר מכן. 

במקביל  היועץ העסקי בשיתוף צמוד עם בעלים איתר ומצא יצרן אמין ואיכותי מסין ובעלים הזמינו מכולה של 40 רגל עם סחורות איכותית ומבוקשת בעלות נמוכה מאוד, ובכך פתחנו ייעלנו והרצנו את שרשרת האספקה גם להזמנות עתידיות.

 

יועץ ארגוני

 

תוצאות הייעוץ העסקי

התוצאות של תהליך ייעוץ וליווי עסקי היו משמעותיות ובר קיימא. 

  • בתוך חודשיים בלבד עברה החברה מהפך ששיפר את היעילות, הפרודוקטיביות והרווחיות.
  • גיוס עובדים איכותיים הביא להגברת היעילות והפרודוקטיביות. 
  • פיתוח והקמת פעולות קידום שיפרה את שימור לקוחות ונאמנות, והניעה את המכירות. 
  • העלאת תפקידו של הבעלים גרם לכך שהמומחיות והניסיון שלהם נוצלו כדי להניע מכירות אסטרטגיות . 
  • האופטימיזציה של ניהול שרשרת האספקה הביאה לחיסכון משמעותי בעלויות וספקת המגוון מוצרים באופן שוטף ללא מעצורים.

ייעוץ וליווי עסקי משחר יועצים  גרם  לחברה להשיג צמיחה בת קיימא באמצעות שינוי ארגוני שהגביר את היעילות, הפרודוקטיביות והרווחיות.

חשוב לציין שהצלחת תהליך תוך חודשיים בלבד נבעה מגישה רב-פנים שהתמקדה בגיוס עובדים איכותיים, יישום פעולות קידום, העלאת תפקיד הבעלים וייעול ניהול שרשרת האספקה. 

תוצאות התהליך שלנו מדגישות את הערך שייעוץ וליווי עסקי יכולים להביא עבור כל חברה.

 

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים