טעויות נפוצות בפתיחת עסק חדש

טעויות נפוצות בפתיחת עסק חדש

טעויות נפוצות בפתיחת עסק חדש

החלטתם להגשים חלום של שנים וסוף סוף לפתוח עסק עצמאי משלכם? זוהי ללא ספק החלטה חשובה ומרגשת במיוחד שתשנה את חייכם ולכן, רגע לפני שאתם קופצים למים העמוקים, כדאי לעשות כל מה שנדרש כדי שהעסק החדש, שאותו תכננתם זמן רב כל כך, יוביל אתכם לסיפוק מקצועי ולהצלחה כלכלית.

אילו טעויות עושים רבים מבעלי העסקים בתחילת דרכן?

לעיתים אלה טעויות מינוריות, אותן ניתן לתקן בקלות. אך, כאשר מדובר בהתנהלות פיננסית לקויה, פזרנית ולא מחושבת, הסיכוי שהמיזם “יעמוד על הרגליים” ויהפוך להצלחה מסחרית, כמעט אפסיים. רוב הטעויות הפיננסיות האלה משותפות לעסקים בגדלים וסוגים שונים: לאלה השייכים לתחומים “כבדים” כמו תעשייה או טכנולוגיה ולאלה העוסקים בתחומי פרילנס, שירות ומכירות.

האם אתם יודעים כיצד לא ליפול למלכודות הפיננסיות של טירונים? לפניכם מעין “צ’ק ליסט” של טעויות נפוצות בהתנהלות עסקית כלכלית, מוזמנים לבדוק את עצמכם:

אי הפרדה בין החשבונות הבנקאים

תשאלו כל יועץ עסקי – מהי הטעות הבסיסית ביותר שמונעת מבעל עסק חדש להתחיל “ברגל ימין”? התשובה תהיה חד משמעית: ניהול כספים של העסק באמצעות החשבון הבנקאי האישי. ובכן, לעיתים קרובות, מקימי עסקים פטורים או מורשים (חברות בע”מ מחויבות לפתוח חשבון עסקי על פי חוק) אינם חושבים כי יצירת חשבון עסקי בבנק בתחילת הדרך הינה פעולה נחוצה.

ואמנם אי הפרדה בין החשבון העסקי ובין הפרטי גורמת לחוסר סדר ולא מאפשרת לראות את התמונה השלמה של המצב הפיננסי בעסק. באמצעות ההפרדה המלאה בין החשבונות, תוכלו לעקוב בקלות אחר מצבו הפיננסי של העסק, להקל על החישובים של רואה החשבון או יועץ המס שלכם ולהבין האם אתם זקוקים לליווי במסגרת ייעוץ פיננסי.  כמו כן, ההפרדה בין החשבונות עשויה להגן עליכם מפגיעה בדירוג האשראי, אם בעתיד ייווצרו התנאים לכך.

כדאי ליצור חשבון עסקי על שם העסק (עם כרטיס אשראי וצ’קים נפרדים) כבר בשלב הקמת המיזם ולא לחכות ליום בו העניינים יתחילו להסתבך.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים