ייעוץ עסקי לחברת מכשירי כתיבה

אבגן טריידינג ממליצים על שחר יועצים

חברה אבגן טריידינג בע”מ המתמחה ביבוא ושיווק כלי כתיבה וציוד משרדי, עברה מהפך ניהולי וארגוני בעקבות הייעוץ והליווי העסקי צמוד משחר יועצים וחוותה שיפור משמעותי.

להלן שני סרטונים בהם בעל החברה אריק אבגן מתאר את המסע ואת התוצאות לאחר 7 חודשים וכן לאחר שנתיים, המדגישים את ההשפעה הניכרת של שירותי הייעוץ והליווי העסקי של שחר יועצים.

תוצאות ייעוץ עסקי - לאחר שבעה חודשים

שלום, קוראים לי אריק אבגן ואני בעלים של חברה למכשירי כתיבה וציוד משרדי. אבגן היא חברה ותיקה עם מעל 40 שנה בענף. עד שפגשנו את פאבל לפני כשבעה חודשים, אף פעם לא ידענו איך יסגר החודש, תמיד היו לנו בעיות תזרימיות.

הכרנו את פאבל, והוא הכניס לנו סדר בעבודה, סדר בתזרימים וסדר לסוכנים. איך לעבוד, איך להשתמש בכסף, בנה לנו תוכנית עסקית שהגשנו לבנק. בעקבות זאת קיבלנו מהבנק מסגרות אשראי טובות ונוחות. היום אני יכול להגיד שכבר שבעה חודשים אני לא מקבל טלפון מהבנק כל סוף חודש או כל יום שאני בחריגה.

קונטינרים מסין ממשיכים לזרום וסחורות מגיעות בצורה שוטפת שלא הייתה קודם. פאבל הוא נודניק ויושב לנו על הוריד, נותן משימות ולא מרפה גם בשעות הערב הוא מתקשר ומוודא שאנחנו באמת עומדים במשימות ואם אנחנו לא עומדים במשימות הוא נותן לנו בראש. אנחנו כבר בשיפור מאז שפגשנו המחזור בשיפור של מעל 50%. התזרים של הבנק תקין ואין לנו שום חריגות. אני ממליץ עליו בשיא החום, באמת חבר טוב לעסק שלנו..

 

תוצאות ייעוץ עסקי - לאחר שנתיים

פגשנו את פאבל לפני שנתיים ובתחילת הדרך היינו סקפטיים לגביי היעוץ העסקי. בתחילת הדרך היו לנו בעיות בתנהלות מול הבנקים, תזרימי מזומנים וניהול הסוכנים. אחת הפעולות הראשונות היתה תיק עבודה לבנקים, בנינו תוכנית עסקית והצגנו אותה לבנק. בעיקבות התוכנית העסקית קיבלנו מסגרות ותנאים טובים יותר. 

השלב הבא היה הדרכות לסוכנים ואנשי המכירות, פאבל לימד אותם לבנות תוכנית ולעמוד ביעדים. אותנו פאבל הדריך כיצד לתקשר עם הסוכנים ולהניע אותם קדימה. 

השיפור הניכר היה הספרים ובמחזורים שלנו שגדלו בעשרות אחוזים מאז תחילת הייעוץ העסקי ועד היום יש שיפור של פי שתיים. הרווחים הגולמיים של החברה גדלו ופאבל דאג שנשמור רזרבות כל חודש לשעת חרום וכיום יש לנו רזרבות משמעותיות המשמשות כבסיס איתן לעסק.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

      יועץ עסקי

      העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

      יועץ עסקי
      יועץ עסקי

      העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים