יועץ עסקי מגלה ניהול כושל

טעות מספר 4:

יועץ עסקי מגלה ניהול כושל

עוד טעות שבולטת בקרב עסקים קטנים ובינוניים- לא להפריד בין לקוח חדש ללקוח קיים.

לקוח חדש לא מכיר אותך עדיין, ובדרך כלל הוא חושד לגבי המוצרך או שרותך, כי  בעבר היה לו ניסיון לא טוב בעסקה דומה

על מנת לגרום לו לתת לך כסף אתה צריך להשתמש ביחסי ציבור,בשרות או מוצר מבוא ובעוד מספר פעולות שמטרתן לתת לו תחושת בטחון לגבך. כמובן ישנם לקוחות חדשים שיודעים לקבל החלטות מהר מאוד ואז אין בעיה למכור לו במיידי מוצר או שרות העיקרי שלך אבל, לצערי, ברוב המקרים אתה צריך לתת לו לעבור דרך, המודל שעובד במצב הנ”ל-

מוצר או שרות מבוא (ללא תשלום או בתשלום סמלי) ← מוצר או שרות בסיסי (משהו שלא עולה הרבה) ← מוצר או שרות עיקרי ( עולה הרבה כסף ויש כאן רווח עיקרי).

בכל עסק שרוצה להתרחב חייבות להיות שתי פונקציות הבאות:

פונקציה ראשונה- לקוחות חדשים כאשר מטרתה לאסוף כמה שיותר שמות ומידע לגבי הלקוחות שישתמשו בשרות או מוצר מבוא או בסיסי של העסק.

פונקציה שנייה- לקוחות קיימים לקוחות הללו מכירים אותנו היטב ונהנים ממוצרים ושירותים שאנחנו מספקים, הם כבר בטוחים בנו.  לקוחות קיימים נמצאים בתיקיה מרכזית של העסק שלך יש בה את כל הפרטים שלהם כולל מה הם קנו ומתי.

מילת מפתח בניהול שתי פונקציות הנ”ל – תקשורת על בסיס קבוע שמבוססת על המידע שיש לך לגבי הצרכים ודרישות שלהם  במוצר או שרות שאתה מספק.

יש כאן המון פעולות שניתן לעשות על מנת לנצל פוטנציאל האמיתי שלהם.

וכאשר אתה יודע לעשות את זה טוב אין לך בעיות עם הכנסות ורווח.

כמובן כדי לבנות שתי פונקציות הנ”ל כהלכה אתה חייב ארגון וניהול טוב בעסקך.

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!