ייעוץ עסקי לחברת מכשירי כתיבה

מהשפל להצלחה מסחררת - הסיפור האמיתי

ייעוץ עסקי לחברת מכשירי כתיבה

האתגרים שעמדו בפני אבגן בע"מ אבגן בע"מ, יבואן ומשווק ציוד משרדי ותיק, נמצא בשוק מעל 40 שנה. במשך שנים רבות, החברה התמודדה עם מחזור מכירות נמוך וקשיים בחדירה לשווקים חדשים. הצוות של אנשי המכירות לא היה יציב ויעיל וההתנהלות הפיננסית הייתה לקויה עד כדי כך שהחברה עמדה לפני סגירת הברזים מצד הבנקים.

תוצאות הייעוץ לאחר 7 חודשים
Play Video about שחר יועץ עסקי
תוצאות הייעוץ לאחר שנתיים
Play Video about שחר יועץ עסקי

הפתרון: ייעוץ וליווי עסקי להגדלת ההכנסות והרווחים

בעלי אבגן בע"מ החליטו להיעזר בבעלי מקצוע חיצוניים על מנת לשקם את העוצמה ולממש את הפוטנציאל העסקי האמיתי שלהם. הם פנו לכמה יועצים עסקיים ולאחר בדיקות והצעות שקיבלו, החליטו לשכור את שירותי שחר יועצים בזכות התרשמות מפגישת הייעוץ הראשונית והמלצות רבות ומרשימות מבעלי עסקים מתחומים מגוונים.

תהליך הייעוץ וליווי העסקי

מיד לאחר חתימת ההסכם, צוות שחר יועצים נכנס לפעולה בגישה שיטתית ומקצועית. הם התמקדו בכמה תחומים מרכזיים:

הצבת יעדים וניתוח מעמיק של מצב הקיים:

בוצע אפיון מקצועי כולל מציאת כל הנקודות החריגה כולל בעיות מרכזיות אשר יוצרות פער בין מצב הנוכחי למצב הרצוי. מייד לאחר ניתוח בנינו תכנית אסטרטגית אשר אמורה לטפל במצב הנוכחי כולל שאיפות, אמצעים להשגתם, מהלכים אסטרטגיים ומערכת צעדים אשר מציגה את המשימות ברורות ויישומית, כאשר כל אחד מהן מקדמת אותנו לעבר השאפה שהצבנו.

גיוס והכשרת אנשי מכירות:

בוצע תהליך גיוס מחדש של צוות אנשי המכירות, תוך מתן דגש על הכשרתם והדרכותיהם על בסיס קבוע. ההדרכות היו ייחודיות ותוכננו כדי שאנשי המכירות יעמדו ביעדים ויבצעו מהלכים נכונים מול לקוחות קיימים וחדשים.

ניהול פיננסי ותכנון כלכלי:

נבנתה תכנית פיננסית מדויקת שכללה לוח הקצאות, דפי בדיקה שבועיים ותכנון פיננסי מפורט. בנוסף, סייעו בהשגת מימון מהבנק ושיפור תזרים המזומנים.

ייעול תהליכי העבודה:

יושמו שיטות עבודה מתקדמות כמו GANT לניהול פרויקטים ומשפך ארגוני. נבנתה מדיניות תקפה שהביאה את הבעלים למיקוד בדברים החשובים ביותר והתקדמות לעבר היעדים שהוצבו על בסיס יומי.

התוצאה של תהליך ייעוץ וליווי עסקי לאחר שנה

בזכות הליווי העסקי של שחר יועצים, אבגן בע"מ הצליחה להגדיל את מחזור המכירות שלה ביותר מ-60% תוך שנה בלבד. החברה הפכה לרווחית באופן משמעותי, צוות אנשי המכירות הפך יציב ויעיל והתנהלות פיננסית השתפרה בצורה מרשימה. בנוסף, הגדלת הרזרבות ופיתוח עסקי ללא מעצורים אפשרו לחברה להגדיל את מגוון המוצרים, לזהות ספקים חדשים ולשפר מחירים.

תוצאות ייעוץ עסקי

מסר לבעלי עסקים

הסיפור של אבגן בע"מ מדגיש את החשיבות של ייעוץ מקצועי והתמקדות בתהליכי מכירה. גיוס והכשרה נכונים של צוות המכירות יכולים לשנות את גורל החברה. אם גם אתם מחפשים לשפר את ביצועי העסק שלכם, להגדיל את המכירות ולייעל את התהליכים הפנימיים, פנו לשחר יועצים. פאבל שחר וצוותו מציעים פתרונות מותאמים אישית שמובילים לתוצאות מרשימות ומשמעותיות.

בהצלחה, ואל תוותרו על החלומות שלכם!

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

      יועץ עסקי

      גם העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

      יועץ עסקי
      יועץ עסקי

      גם העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

      יועץ עסקי

      גם העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

      יועץ עסקי
      יועץ עסקי

      גם העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים