אלון חזון בעלי חברת קפהדרציה כפר תבור בע"מ

ברצוני לשתף אתכם בדרך שעברתי עם שחר יועצים.

כבעל עסק , עמוס , עסוק וטרוד , שאת רוב זמנו מעביר בעיקר בתפעול השוטף של העסק ו”בכיבוי שרפות” קל מאד להישאב לשוטף ולתת על כך תירוצים, כולנו מכירים זאת , וכבעל עסק קשה לך לראות או להבין שזה לא בטוח הדרך הנכונה ולהבין שאתה בסופו של דבר פוגע בעסק שלך או לא מקדם אותו, ועל אחת כמה או כמה שמישהו מהצד יעז להגיד לך על זה משהו , לא בא בחשבון. (אף אחד לא מכיר את העסק כמוני , או מה הוא מבין בעסק הזה בכלל ….)

תהליך של שינוי תפיסה

בעזרת שחר יועצים “נפתחו לי העניים” עברתי תהליך של שינוי בתפיסה הניהולית ובתפיסה של העסק בכלל, התחלתי לעשות מהלכים חשובים, חלקם היו מתחת לאף שלי אך שוב בגלל “השוטף” לא הצלחתי להגיע אליהם. כך למשל יחד “נכנסנו לראש” של הלקוח שבא לסעוד אצלי במסעדה והבאנו שחלק מהצרכים שלו לא נענים ובשינוי פשוט אני יכול לתת לו יותר וגם למכור יותר. האבחון שעשה היועץ העסקי חשף המון נקודות למחשבה החל מהניהול הפיננסי ובניית תקציב ועד שינויים שעשיתי בעיצוב הפנים של בית הקפה ומיקום הרהיטים. זה כמו פאזל גדול, שלפעמים חסרה לך דווקא החתיכה הכי קטנה כדי שהכול יתחבר.

 

עם שחר יועצים הצלחתי להוציא את “הראש מהקופסה” ולהתמקד בדברים באמת החשובים וזה לדחוף את העסק קדימה , לאחר זמן לא רב התחלתי להרגיש בשינוי גם אם לא ישר במחזור החודשי, אז בשינוי בתפיסה שלי, בתפיסה של העובדים, וכמובן בלקוחות, דבר שהביא בסופו של דבר לצמיחה גם במחזור החודשי.

 

אני ממליץ בחום, התהליך נתן המון כלים והיה מעניין ,מאתגר ,ונכון לעסק ולי , אשמח לשתף ולספר עם מישהו מעוניין

בכבוד רב,

אלון חזון אלופי קפהדרציה כפר תבור קפה בר מסעדה

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

      יועץ עסקי

      העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

      יועץ עסקי
      יועץ עסקי

      העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים