יעוץ עסקי למעבדת מחשבים

ייעוץ עסקי למעבדת מחשבים - ייעוץ ניהולי

מעבדת מחשבים היא לא רק חומרה ותוכנה. כיצד ניתן יד לשדרוג עסקי של המעבדה וכיצד נגיע למקסימום רווח

הצורך במעבדת מחשבים נוגע לכולם – ייעוץ עסקי מקצועי

מעבדת מחשבים. מי מאיתנו לא נזקק לה? והאמת היא, שעם ההתפתחות הטכנולוגית הגדולה בעשור האחרון, שמימשה, הלכה למעשה, את המושג "מחשב לכל ילד" לכל משפחה ממוצעת יש לפחות מחשב אחד בבית וכדרכם של מכשירים אלקטרוניים, גם הוא נוטה להתקלקל ובעליו נזקקים לשירותיה של מעבדת מחשבים טובה, מקצועית ואמינה. מציאות זו הובילה לתנופה של מעבדות מחשבים אשר פתחו את שעריהן לציבור הרחב כדי להנגיש ציוד מעבדה ושירותים מקצועיים של תיקוני מוצרי אלקטרוניקה לעסקים וללקוחות פרטיים.

העבודה מקצועית ואיכותית, והניהול הפיננסי? ייעוץ ניהולי מקצועי

הביקוש הרב שיש למעבדות כאלה, גורם לכך שבעליהן יכול להיות מרוכז בעבודה, אך לא תמיד להתמקד בשיווק, מתוך מחשבה ש- "לכולם יש צורך בי, אז שיבואו אליי לבד". אין טעות גדולה מזו.  דווקא בגלל הביקוש הרב, יש צורך בניהול נכון של זמן התיקון, השירות והאדיבות ולכן חובה לתת ללקוח חווית שירות יעילה ומהירה, אשר יגרמו ללקוחות לחזור לעסק ולהמליץ עליו לחבריו ומשפחתו. כבר נאמר כי "אין פרסום טוב יותר מלקוח מרוצה" וחובה על בעל מעבדת המחשבים להתרכז בעבודה עצמה (אבחון התקלה, תיקונה המהיר,  יחס ללקוח וכו') לאפשר ליועץ העסקי לעשות סדר ולסייע לך לפתח את השיווק באמצעות ייעוץ עסקי וייעוץ ניהולי, ארגון העסק וקידומו בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. דבר זה, במידה ויעשה בקורלציה מקסימלית בין הלקוח ליועץ באמצעות ייעוץ עסקי וייעוץ ניהולי נכון יכול להביא לפריחה ושגשוג בעסק, ליצור מצב של WIN WIN בין הלקוח למעבדת המחשבים ומשם, השמיים הם הגבול.

שאלות ותשובות

כי כמעט לכל משפחה יש מחשב בבית, וכמו כל מכשיר אלקטרוני הוא עלול להתקלקל, ואז צריך תיקון מקצועי.

כי כמעט לכל משפחה יש מחשב בבית, וכמו כל מכשיר אלקטרוני הוא עלול להתקלקל, ואז צריך תיקון מקצועי.

ההתפתחות הטכנולוגית בעשור האחרון והפיכת המחשב לחלק קבוע בכל בית הגדילו את הצורך בתיקונים ושירות.

גם לעסקים וגם ללקוחות פרטיים, ולכן קהל היעד רחב מאוד.

להניח שהלקוחות יגיעו לבד בגלל הביקוש הגבוה, בלי להשקיע בשיווק ובניהול מסודר.

כי לקוחות מצפים לטיפול מהיר, וחוויה טובה גורמת להם לחזור ולהמליץ לאחרים.

זמן תיקון נכון, יחס אדיב, שירות יעיל ומהיר, וחוויית שירות חיובית.

לקוח מרוצה הוא מקור פרסום חזק, כי הוא מספר לחברים ולמשפחה ומביא לקוחות נוספים.

באבחון התקלה, בתיקון מהיר, וביחס טוב ללקוח.

הוא יכול לעשות סדר בעסק, לסייע בארגון, בשיווק ובניהול, ולחזק את הפעילות מול לקוחות פוטנציאליים.

שיתוף פעולה ותיאום גבוהים ביניהם, כך שהעבודה המקצועית והניהול העסקי יתקדמו יחד ויביאו לצמיחה.