ייעוץ השקעות חדשניות ולא שגרתיות

ייעוץ השקעות חדשניות ולא שגרתיות

ייעוץ השקעות חדשניות ולא שגרתיות

אנחנו זקוקים לעצתם והנחייתם של יועצים עסקיים ואנשי מקצוע כמעט בכל תחום אליו אנו פונים, גם אם נחליט שלא להיעזר בשירותיהם. כך, למשל, אם נעצב את הבית במו ידינו נפנה לעיתוני עיצוב או למעצבים לצורך הפריה רעיונית והבנה של הרעיונות והקווים המנחים של האפשרויות העומדות בפנינו. יוצאי דופן באפשרות ההחלטה לביצוע בעצמנו הם מקרים בהם גישת ה-DIY עלולה לפגוע בנו במהלכו או בסיומו של התהליך כדוגמת ייעוץ רפואי, חשבונאי, משפטי וגם באופן הגיוני ומתקבל לגמרי על הדעת – ייעוץ השקעות.

רגיל ושכיח או חדשני ומבטיח

בעידן בו אנחנו מעדיפים לחסוך כסף ולהסתמך על מידע ועצות המצויים בשפע ברחבי הרשת, רוב ההשקעות הרגילות והשכיחות בשוק ההון כמו מניות, איגרות חוב, קרנות נאמנות, חוזים עתידיים, אופציות והשקעות בנדל”ן הן השקעות שבמרבית המקרים, לא נזדקק לעזרתם של אנשי מקצוע בתחום, כדי לבצען בהצלחה. אולם, כאשר מדובר בסכומי כסף גדולים או בהשקעות חדשניות כהשקעה בסטארט-אפ, השקעה בסולארי והשקעה בנכס בחו”ל בהחלט נזדקק לליווי עסקי מנוסה כדי לבדוק את כדאיותן ואת רמת הסיכון שאנחנו נוטלים עלינו בהשקעה בהן.

זמינות מידע

חוסר מידע זמין איננו הסיבה היחידה שבגללה יש להיעזר ביועץ השקעות מקצועי בעת ההחלטה על השקעה לא שגרתית. על כך, מצטרפות סיבות נוספות כמו העובדה שחוכמת המונים, כמו דוגמת רשתות חברתיות או Brainstorming במציאות, איננה בהכרח מפיקה את התוצאות הטובות ביותר בהתחשב בנתונים הספציפיים של השואל ושל יועץ השקעות מקצועי. במקרים אלו ישנה גישה וחשיפה למידע שאיננו מצוי בידי אנשים שאינם עוסקים בתחום. כך, אין ספק שכאשר מדובר בהשקעה שלגביה אתם חשים צורך להתייעץ, המקור המתאים למידע הוא יועץ כלכלי ולא רק את החברה העוטפת אתכם.

השקעות לא שגרתיות

מבחינת אפשרויות ההשקעה, השמיים הם הגבול. הכל תלוי באופי, בסכום הכסף הפנוי והזמין העומד לרשותכם לצורך ההשקעה ומרווח הנשימה הכלכלי שיש לכם. לפניכם מספר דוגמאות להשקעות אפשריות:

  • חובבי הוינטג’ יוכלו להשקיע בשעון עתיק, בולים נדירים או בגיטרה בעלת היסטוריה.
  • הטכנולוגים שביננו יוכלו למצוא השקעה מתאימה בין מאות ואלפי ההמצאות והגאדג’טים שמפותחים כיום בארץ וברחבי העולם.
  • תומכי המגמה הירוקה ימצאו בפיתוחי אנרגיה חלופית או בהשקעה בסולארי את ההשקעה האולטימטיבית עבורם.
  • חובבי החיים הטובים יוכלו להשקיע את כספם ביינות מיוחדים אשר יניבו השקעה ייחודית עתידית.

סיכום

כפי שניתן להבין, ישנו שפע של השקעות בלתי שגרתיות, חלקן קלאסיות ושמרניות מעט יותר, חלקן חדשניות ונועזות. להבדיל מאג”ח, מניות ונדל”ן, לצורך השקעה בהן בהחלט רצוי ומומלץ להיעזר בשירותי ייעוץ עסקי מקצועי שיכלול בנייה של תכנית עסקית לטווח הקצר או לטווח הארוך בהתאם למשתנים הרלוונטיים.

קטגוריות:

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

    יועץ עסקי
    יועץ עסקי

    העסק שלך יכול להרוויח יותר!

    לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים