ייעוץ עסקי לחברות

חושבים שכל העסקים האיכותיים, מאלה שנותנים ערך אמיתי ללקוח, תמיד מצליחים? ובכן, בעולם המושלם, זה כנראה המצב. אולם, במציאות הישראלית של ימינו, רבים מהבעלים והמנהלים של חברות עסקיות מצוינות מוצאים את עצמם עסוקים באופן תמידי בהתמודדות עם שלל קשיים – הן במישורים הלוגיסטיים והארגוניים והן בתחומים הפיננסיים. הם כבר יודעים שכדי שהחברה תצליח, לא מספיק להציע ללקוח שירות או מוצר מעולה. על בעל החברה לקבל החלטות נכונות במגוון רב של סוגיות הקשורות לכל האספקטים המרכזיים של העסק – אנו מכנים אותם מרכיבי צמיחה, חשוב לציין שכאשר מרכיב אחד חלש ולא מפותח כהלכה לעולם לא נוכל לממש את הפוטנציאל העסקי של החברה.

מרכיבי צמיחה חיוניים להצלחה של חברה:

  • חזון ופיתוח עסקי
  • ניהול
  • ארגון
  • משבי אנוש
  • יח”צ
  • שיווק ופרסום
  • מכירות
  • כספים
  • ייצור ושירות לקוחות.
  • בקרת איכות

ייעוץ עסקי – מהו ולמי הוא מיועד?

ייעוץ עסקי לחברות הינו תהליך מקיף הבנוי בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים של העסק, המאפשר לבעלים ומנהלים של החברה לאבחן את הקשיים שאיתם הם מתמודדים וליצור תהליך הבראה אפקטיבי ומהיר. יועץ עסקי מסייע להנהלה לקבל תובנות בנוגע לכל הפעילות של החברה, הן ברמת המיקרו והן ברמת המקרו, למצוא את החוליות החלשות, לטפל בהן ביעילות וגם למנוע הופעתן בעתיד.

רבים מבעלי עסקים המתמודדים עם משברים בחברה בטוחים שקשייהם נובעים מסוגיות מקצועיות ספציפיות ורק בעלי הכשרה בתחום המקצועי יכולים להבין ולפתור אותם. אולם בפועל, ייעוץ ארגוני לחברות מבוסס על שיטות עבודה מוכחות אשר יעילות במידה זהה לכל חברות ללא קשר לתחומם המקצועי. על כך, יועץ עסקי טוב ומנוסה אינו זקוק לידע ספציפי בתחום עיסוקה של החברה, מכיוון שהטיפול שהוא מציע מתייחס למכלול הפעילויות בתחום הניהול ופיתוח עסקי, ארגון והתייעלות כ”א, כספים, שיווק ומכירות ופעילויות אלה משותפות לרוב הארגונים העסקיים באשר הם.

ייעוץ עסקי לחברות

ייעוץ עסקי לחברות – חובה בכל עסק

ייעוץ עסקי נדרש גם לחברה וותיקה ומצליחה אשר מציבה אתגרים גדולים לעצמה ושואפת לפריצות דרך והתרחבות. במקרים אלה, יועץ עסקי מנוסה יסייע להנהלה של החברה ליצור תיאום ציפיות ולתכנן את פריצות הדרך באמצעות תכנית ומהלכים אסטרטגים מבריקים כולל ליווי צמוד ביישום של מערכת צעדים בהתאם ללוחות זמנים ו-GANT מוגדר מסודר ומחושב היטב.

תהליך הייעוץ

כל תהליך של ייעוץ עסקי לחברות מתחיל מהגדרת החזון ובאבחון מקיף של פעילות החברה, תוך כדי איסוף מידע ייסודי. המידע הנדרש אמור לשקף ליועץ את תמונת המצב העדכנית תוך כדי חשיפה של בעיות מרכזיות. כך, הנתונים הכספיים, המשובים של בעלים ודרג ניהולי כולל התבוננות מהצד עשויים להצביע על חוליות חלשות אשר מהוות מחסום מרכזי לפריצת דרך משמעותית הן בהכנסות והן ברווחיות של החברה.

לאחר אבחון הבעיה, היועץ בונה תכנית עסקית לעבודה, המבוססת על שאיפות ואמצעים להשגתן כולל תיאור מדויק ויישומי של מהלכים אסטרטגיים אשר נדרשים על מנת לטפל בכל הנקודות אשר מהוות מחסום לפריצת דרך בחברה.

הדובדבן שבקצפת הוא CHECKLIST – רשימה של משימות על פי סדר כרונולוגי כאשר כל משימה מקדמת את המנהלים לעבר החזון אשר הגדרנו מקודם. דביקות על המטרה/היעד היא שם המשחק. לאחר גיבוש התוכנית העבודה ולוח GANT מתחילה עבודה רצופה וסדירה (תהליך מובנה) אשר כוללת פגישות ייעוץ פרונטלי עם הגורמים אשר מעורבים בביצוע משימות עם ליווי עסקי צמוד להשגת המטרות שהוצבו.

יועץ עסקי לחברות

צור איתנו קשר

השאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

      יועץ עסקי

      העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים 

      יועץ עסקי
      יועץ עסקי

      העסק שלך יכול להרוויח יותר!

      לפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו פרטים