ייעוץ עסקי לחברת אופטימל
ייעוץ עסקי לחברת חיתוך לייזר
ייעוץ עסקי לחברת חיתוך לייזר
ייעוץ עסקי לחנות תאורה
ייעוץ עסקי לאדריכל
ייעוץ עסקי לחברת התייעלות אנרגטית
ייעוץ עסקי למפעל ספקי כח
ייעוץ עסקי לחדרי בריחה
ייעוץ עסקי למסעדה
ייעוץ עסקי ליצרן שלטים
ייעוץ עסקי למכון טיפוח
ייעוץ עסקי לבית דפוס
ייעוץ עסקי לבית דפוס
ייעוץ עסקי לקבלן חשמל
ייעוץ עסקי לצלם
בין לקוחותינו:
קריירה בייעוץ עסקי









מכירה של עסקים
סדנה לבעלי עסקים
קורס ייעוץ עסקי
בקרוב נפתח מחזור נוסף של הקורס ללימודי ייעוץ עסקי
לפרטים >>
    ליווי עסקי
    אבחון עסקי
    ייעוץ שיווקי
    אימון עסקי
    ייעוץ פיננסי
    ייעוץ ארגוני
    ייעוץ אסטרטגי
    תוכנית עסקית
    אבחון כוח אדם
    ייעוץ קריירה
    ייעוץ עסקי בחיפה
    סדנאות והרצאות
    סמינרים לעסקים
    קורס ייעוץ עסקי
    סיפורי הצלחה
    עסקים למכירה
    קריירה בשחר יועצים
    צור קשר
    קריירה בייעוץ
    לימודי ייעוץ עסקי
    קורס יועצים עסקיים
    מט"י
    קרנות מימון והלוואות
    אקסל לעסקים
    יועצים עסקיים
    מאמרים
ייעוץ שעובד!

ייעוץ עסקי

פרסומים מקצועיים והודעות בנושא ייעוץ עסקי

תהליך ייעוץ עסקי לחברת "אגוז פלוס".

ייעוץ עסקי הביא להגדלת המכירות ב-60%

יום שני, 11 לינואר, 2016
פורסם על ידי שחר 4:46 PM

תהליך ייעוץ עסקי לחברת "אגוז פלוס".

ייעוץ עסקי מקצועיכותב מר חיים לנקרי, מנכ"ל "אגוז פלוס":

"כשנכנסת אליי לאבחון עסקי בהמלצת רו"ח, היו לי ספקות רבים אם תצליח להרים לי את העסק, כמו שאני צריך ורוצה.

שינית לי את קו החשיבה והרעיונות, והעסק קרם עור וגידים ושינה את התנהלותו באופן מדהים תוך חודשיים בלבד.

כל מערך העובדים שונה, המכירות קפצו באופן מדהים ב – 60% ומאז אני רק קולט עוד עובדים ומתפתח.

הרעיונות ותפיסת העולם שלך נתנו לי הרבה מוטיבציה והבנה מעמיקה איך עסק צריך להתנהל.

עזבת אותי אחרי חצי שנה מלא חיוכים ובדרך לטיול עם המשפחה (מה שלא עשינו הרבה זמן) כשאני משאיר מאחורי עסק משגשג ומתקתק עם שקט נפשי.

אתה פשוט קוסם במלוא מובן המילה.

חשוב להבין שלפני שאתה בעל מקצוע ולא משנה כמה אתה טוב, אתה חייב להיות מנהל. ומי שלא מבין זאת פשוט לא יצליח להרים את עצמו.

מי שרוצה להצליח ולעשות כסף חייב את פאבל אצלו במשרד.

מקווה שנשמור על קשר בעתיד."

חיים לנקרי

מנכ"ל "אגוז פלוס"

 

יעוץ אסטרטגי מעניק לארגון תמונת מצב כוללת ואמתית, המאפשרת לדרג המנהל לתכנן את דרכי הפעולה של הארגון ונותן לארגון ומנהליו כלים יעילים שמאפשרים צמיחה. בשנות השישים של המאה הקודמת החל להתפתח הצורך בייעוץ חיצוני לארגונים. ארגונים אלה נוהלו בשגרת פעולה רוטינית ובדפוס חוזר ועקב כך, תפישתם התקבעה ואיתה אף נקודות העיוורון שלהם וחוסר יהיכולת שלהם […]

כיצד ייעוץ אסטרטגי יכול לעזור לעסק שלך לצמוח?

יום שישי, 1 לינואר, 2016
פורסם על ידי שחר 10:40 AM

יעוץ אסטרטגי מעניק לארגון תמונת מצב כוללת ואמתית, המאפשרת לדרג המנהל לתכנן את דרכי הפעולה של הארגון ונותן לארגון ומנהליו כלים יעילים שמאפשרים צמיחה.

בשנות השישים של המאה הקודמת החל להתפתח הצורך בייעוץ חיצוני לארגונים. ארגונים אלה נוהלו בשגרת פעולה רוטינית ובדפוס חוזר ועקב כך, תפישתם התקבעה ואיתה אף נקודות העיוורון שלהם וחוסר יהיכולת שלהם למצוא פתרונות הנמצאים מחוץ לאותה התפישה. התעורר הצורך באיש "מבחוץ", בעל מקצוע מנוסה, אשר יוכל להצביע על הנקודות החלשות שבארגון ובדרך התנהלותו, וכך נולד הייעוץ הארגוני. כעשור לאחר מכן, מתוך אותו ייעוץ ארגוני, התפתח ענף של ייעוץ, אשר מתייחס לייעוץ בצורה הוליסטית יותר ואיננו מתמקד רק בארגון עצמו ובמתרחש בתוכו כיחידה מבודדת הנמצאת בואקום, אלא אף ביחסי הגומלין של הארגון עם השוק שבתחומו. תחום זה הוא תחום הייעוץ האסטרטגי.

אם נבחן מקרוב את ההבדלים בין הייעוץ הארגוני הקלאסי לבין הייעוץ האסטרטגי, נוכל לאמוד את היתרונות שייעוץ אסטרטגי מקצועי יכול להעניק לעסק שלך:

מטרת הייעוץ

ייעוץ ארגוני עוסק ב"איך" ואילו ייעוץ אסטרטגי עוסק ב"מה" – ייעוץ ארגוני עוסק, בין השאר, בשאלה "מה הם האמצעים הטובים והיעילים ביותר בעזרתם יוכל הארגון להשיג את היעדים שהציב לעצמו?". לעומתו, ייעוץ אסטרטגי בוחן את היעדים עצמם, את תקפותם לנקודה הספציפית במחזור החיים של הארגון ובמידת הצורך אף מרענן ומחדש אותם, בהתאם לתוצאות הבחינה.

מרחב הפעולה

ייעוץ ארגוני מסתכל "פנימה" וייעוץ אסטרטגי מסתכל "פנימה" וגם "החוצה" -מעצם שמו, ייעוץ ארגוני עוסק ומתמקד במתרחש בתוך הארגון עצמו, לרוב, במנותק, או במינימום התייחסות למגמות חיצוניות, למצב השוק, למתחרים בולטים וכד'. ייעוץ אסטרטגי מכליל במשוואה את כל הגורמים ויוצר תמונה של הארגון והמתרחש בו ואף של הרלוונטיות שלו מול המגמות החיצוניות ויכולת ההשתלבות שלו בן.

מורכבותו של הייעוץ

בהיותו הוליסטי ומעניק תמונת מצב שלמה וכוללת, ייעוץ אסטרטגי מצריך התמחויות מרובות יותר מהייעוץ הארגוני. חברת ייעוץ אסטרטגי מעסיקה צוותים המורכבים מאנשים מקצוע ומתמחים במגוון רחב של תחומים ככלכלה ומנהל עסקים, פסיכולוגיה, הנדסת תעשייה וניהול ואף יועצים ארגוניים. כל איש מקצוע כזה מעניק את נקודת המבט הייחודית והמנוסה שלו למצבו של הארגון, וכל מקטעי התמונה הקטנים האלה יוצרים יחדיו את התמונה השלמה של האסטרטגיה הארגונית.

תמונה השוואתית

על מנת שארגון יצליח לשרוד (ואף לשגשג) בתחומו, עליו לדעת איך הוא ממוצב, יחסית למתחריו. עליו לבחון את החולשות והחוזקות שלו ולמצוא את הדרך לנצל את היתרונות היחסיים שלו כדי לבסס ולמתג את עצמו כבר סמכא ובולט בתחומו. הסתכלות רק לתוך הארגון עצמו (כבייעוץ ארגוני) איננה יכולה לספק לו את הכלים הנחוצים לו על מנת לעשות זאת. ייעוץ אסטרטגי מעניק לארגון את כל הכלים האלה ואף, לאחר סיום תקופת הייעוץ עצמה, לרוב, מותיר בידי הארגון כלים ללמידה עצמית ולהמשך היישום.

לסיכום

יעוץ אסטרטגי מעניק לארגון תמונת מצב כוללת ואמתית, המאפשרת לדרג המנהל לתכנן את דרכי הפעולה של הארגון בשנים שתבואנה לאחריו. ייעוץ כזה גם מעניק לארגון ומנהליו כלים יעילים ואמתיים, אשר יוכלו ליישם בהמשך הדרך.

בעלים של חברת מערכות כיבוי אש מספר על הגדלת הכנסות .

ייעוץ עסקי שהביא להגדלת הכנסות החברה פי שלושה

יום שלישי, 4 לאוגוסט, 2015
פורסם על ידי שחר 6:18 PM

הגדלת ההכנסות של החברה וההכנסה האישית של בעליה פי שלושה

לפאבל שחר

מרץ 2015

לפאבל שחר

בזכות הדרכתך וייעוצך הגדלנו את מחזור המכירות של החברה פי שלוש, הגדלנו את רמת ההכנסות האישיות ושפרנו מאוד את תזרים המזומנים של החברה, למעשה היום, בעזרתך נמצאת החברה במקום אחר עם עתיד חדש ושאיפות חדשות .

סיפור הצלחותינו הוא סיפור הצלחתך.

הרבה תודה,

חגי ונצחיה אביתר

success-hagay1

7 טיפים חשובים להגדלת רווחיות בתקציב מוגבל. הסדנה מיועדת לבעלי עסקים ומנכ"לים אשר מחפשים כלים יעילים להגדלת רווחיות. הנושאים בהם נדון : 1. מהו שעון הרווחיות וכיצד משתמשים בו על מנת למנוע חריגות בתקציב? 2.מהם שלושת הגורמים המשפיעים ביותר על הרווחיות בעסק? 3.  כיצד ניתן לממש את המשאבים הקיימים שברשותך על מנת להרוויח יותר? 4. […]

הסודות להגדלת הרווחיות בשוק הקשה והתחרותי של היום.

יום רביעי, 4 למרץ, 2015
פורסם על ידי שחר 9:22 AM

7 טיפים חשובים להגדלת רווחיות בתקציב מוגבל.

הסדנה מיועדת לבעלי עסקים ומנכ"לים אשר מחפשים כלים יעילים להגדלת רווחיות.

הנושאים בהם נדון :

1. מהו שעון הרווחיות וכיצד משתמשים בו על מנת למנוע חריגות בתקציב?

2.מהם שלושת הגורמים המשפיעים ביותר על הרווחיות בעסק?

3.  כיצד ניתן לממש את המשאבים הקיימים שברשותך על מנת להרוויח יותר?

4. מהי הדרך היחידה לצבור רזרבות ועתודות בשוק הקשה של היום?

5. איך לזהות ולגייס אנשי מכירות טובים באמת?

ועוד…

הסדנה תתקיים ביום שלישי, 25 לאוגוסט 2015,

ב- 17:30 במכללת דרור מתחם עסקים בחיפה.

כניסה לבעלי עסקים ומנכ"לים בלבד.

המרצה:

מר שחר פאבל – בעל חברת שחר יועצים. במשך 14 השנים האחרונות פאבל העביר תהליכי ייעוץ עסקי והכשרה ניהולית

בהצלחה רבה , לאלפי בעלי עסקים ומנהלים מתחומים שונים.

בנוסף, פאבל שחר מייסד שתי חברות בינלאומיות אשר תוך זמן קצר הצליחו לתפוס מקומות מובילים בארץ ובמדינות שונות בעולם.

*** ההשתתפות בסדנה אינה כרוכה בתשלום אך מחייבת הרשמה מראש ***

*מספר המקומות מוגבל!!! – נא לא להגיע לפני קבלת אישור מהמשרד של שחר יועצים.

להרשמה לסדנה יש למלא ולשלוח את הטופס הבא:

סדנא לאנשי עסקים

מפעל מצויד בכל המכנות הדרושות  לייצור מוצרים במיידי. עומד בכל הדרישות של משרד הבריאות ושל מכון התקנים. ניתן לקבל לקוחות וליווי צמוד. פוטנציאל אדיר! לפרטים ושאלות נוספות יש לפנות לטל: 055-6620601 משה

למכירה מפעל למוצרי קוסמטיקה

יום ראשון, 20 ליולי, 2014
פורסם על ידי שחר 3:24 PM
מפעל מצויד בכל המכנות הדרושות  לייצור מוצרים במיידי. עומד בכל הדרישות של משרד הבריאות ושל מכון התקנים.
ניתן לקבל לקוחות וליווי צמוד. פוטנציאל אדיר!
לפרטים ושאלות נוספות יש לפנות לטל: 055-6620601 משה

איך מתכננים אסטרטגיה שיווקית לעסק צעיר? יש לך רעיון (שירות או מוצר) מוצלח והחלטת שאתה יוצא לדרך חדשה ומקים עסק משל עצמך. אמנם הכל נראה ורוד ומבטיח, אולם, על פי הסטטיסטיקה שהתפרסמה, אחד מכל שלושה עסקים חדשים שנפתחים, יגווע וימות, תוך פחות מחמש השנים הראשונות לקיומו. סטטיסטיקה אחרת גורסת, כי מדובר בשמונה מכל עשרה עסקים. […]

אסטרטגיה שיווקית לעסק צעיר

יום שבת, 28 ליוני, 2014
פורסם על ידי שחר 2:58 PM

איך מתכננים אסטרטגיה שיווקית לעסק צעיר?

יש לך רעיון (שירות או מוצר) מוצלח והחלטת שאתה יוצא לדרך חדשה ומקים עסק משל עצמך. אמנם הכל נראה ורוד ומבטיח, אולם, על פי הסטטיסטיקה שהתפרסמה, אחד מכל שלושה עסקים חדשים שנפתחים, יגווע וימות, תוך פחות מחמש השנים הראשונות לקיומו. סטטיסטיקה אחרת גורסת, כי מדובר בשמונה מכל עשרה עסקים.

כך או אחרת, השורה התחתונה היא, כי בכל שנה נפתחים עשרות אלפי עסקים חדשים ומבטיחים, ובכל שנה נסגרים עשרות אלפי עסקים, שהיה להם ביד "משהו" מצוין, אולם הם החמיצו את ההזדמנות להפוך ל"דבר הגדול הבא".

רעיון כמו תינוק, כשהוא שלך – אתה אינך יכול להיות אובייקטיבי לגמרי לגביו

"רעיון טוב" הוא בסיס מעולה לעסק, אבל הוא לבדו איננו מספיק כדי להצליח. לכן, אם יש לך רעיון מדהים, נהדר, פנטסטי, יוצא דופן (וכן הלאה, כי אחרי הכל – מדובר ברעיון שלך), גלגל אותו עם אנשים שאתה סומך עליהם. אלה אינם חייבים להיות אנשים מקצוע, אלא אנשים שיאמרו לך בכנות גמורה את דעתם (ובאותה המידה, אמינים עליך מספיק כדי שלא לגנוב אותו לעצמם).

ערך מוסף – ולא מע"מ

על פי סיימון סינק, גורו השיווק, לארגונים, עסקים ואף לאנשים מצליחים, יש מענה לתשובה "מדוע". על פי סינק, "רווח" מהווה רק תוצאה של התהליך ואיננו תכלית התהליך עצמו. לכן, על מנת להצליח, אתה חייב להיות מסוגל לענות על השאלה "מה היא התכלית?" בבטחון גמור ובאמונה שלמה, שהתשובה שלך היא אמיתית ונכונה לגביך ולגבי העסק שלך. ברגע שתדע מה היא התכלית, יהיה לך קל להבהיר את חשיבותה ללקוחות שלך.

ועכשיו, אנחנו מגיעים לת'כלס

יש לך רעיון מוצלח (דגמת אותו אצל מספר אנשים), אתה יודע מה התכלית. מה הלאה?

עכשיו, מגבשים אסטרטגיה שיווקית לשירות/מוצר שלך, בשלושה שלבים עיקריים:

מיקוד אסטרטגי שיווקי המבוסס על ניתוח ומחקר – שלב זה הוא השלב הבסיסי ביותר בבניית האסטרטגיה השיווקית ומטרתו להגדיר את מהותו של המוצר וקהל היעד שלו, בירידה לפרטי פרטים מדוייקים. שלב זה חיוני ביותר וחייב להיות מבוצע בדקדקנות. מומלץ להיעזר כבר בשלב זה בייעוץ שיווקי, על מנת שלא לפספס שום פרט.

הגדרת הטקטיקה ובחירת הפלטפורמה השיווקית – בהתאם לפרטים שהתקבלו בשלב הקודם, נבחרות הגישה המותאמת לפניה לקהל היעד והפלטפורמות לפניה אליו.

הפקת לקחים – לא כל אסטרטגיה שיווקית פוגעת בול בנסיון הראשון שלה. לעיתים, נדרשים כיוונונים עדינים, שמטרתם למטב את האסטרטגיה ולמקסם את התוצאות שלה.

לסיכום

בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה נחשבת להכרח לעסק בתחילת דרכו. היא מאפשרת לך להתחיל את דרכך העסקית ברגל ימין, ויכולה אף למנוע ממך בעיות בהמשך. ייעוץ שיווקי מנוסה ומקצועי הוא MUST במידה ואינך רוצה להכלל בסטטיסטיקה העגומה של עסקים צעירים שקורסים.

כל בעל עסק מעוניין במציאת העובדים המתאימים והפרודוקטיביים ביותר לתפקידים הריקים בחברתו. איך עושים זאת? על מבדקי כוח אדם..

גיוס ומיון עובדים

יום שני, 3 לפברואר, 2014
פורסם על ידי שחר 8:46 AM

גיוס כוח אדם איכותי ויעיל. כיצד לבדוק אם המועמד לתפקיד בעסק שלך יהיה פרודוקטיבי, אמין, אחראי ובעל תקשורת טובה עם צוות העובדים? מבדקי מיון כאמצעי לגיוס עובדים מוצלח.

חשיבותו של גיוס מוצלח

מכיוון שאחת מההוצאות הכספית הגדולות ביותר של רוב העסקים הינה השכר של העובדים, חשוב לנו לא לטעות בבחירת המועמד המתאים שיתחיל את עבודתו בחברה שלנו. מועמד לא מתאים יעלה לחברה לפחות מספר משכורות עד שיחליפו אותו וזאת מבלי לתרום לחברה להביא להכנסות הנדרשות לקיום עלות המשרה.

פרסום נכון של מודעת דרושים

השלב הראשון, באופן טבעי, הוא פרסום מודעת דרושים. מודעת דרושים עובדים צריכה מצד אחד למשוך כמה שיותר מחפשי עבודה, כך שנוכל לבחור מועמד מתאים מבין מבחר רחב של אפשרויות, ומצד שני להוות מסננת ראשונית כך שלא נוצף בהמוני קורות חיים לא רלוונטיים.

ראשית, חשוב לציין את המקום בו מתבצעת העבודה, ובמיוחד אם העבודה מתבצעת מהבית. בנוסף, כדאי מאוד להבהיר בדיוק מהו היקף המשרה, ובפרט כשמדובר במשרות שמחייבות שעות עבודה רבות מאוד, כאלה המתבצעות בחצי משרה או במשמרות. מודעת דרושים טובה גם מתארת – בתמציתיות – את יתרונות החברה, על מנת שמחפשי עבודה איכותיים יבקשו לעבוד בה ויפנו אליה.

מבדקי מיון

ביצוע מבדקים בהתאם לתפקיד מסייע בזיהוי המועמדים המתאימים לתפקיד הספציפי. השוק מלא במבדקים שמבטיחים תוצאות אמיתיות. חלקם אינם אלא יום אבחון שלם, בו המועמד נבחן בסדרה של מבדקים שונים העולים כסף רב לחברה, בעוד מבדקים אחרים יכולים להיות קצרים יותר ולהסתמך על גרפולוגיה ואפילו קריאה בקפה.

חברת שחר יועצים – ייעוץ עסקי, עובדת עם מבדקים שהוכיחו את עצמם על אלפי אנשים. מדובר במבחני מיון והתאמת כוח אדם שהוכחו כאמינים ובעלי תוצאות בתחומים הנדרשים לזיהוי של עובדים אמינים ופרודוקטיביים.

מבחן ניתוח אישיות

אחד מהמבחנים הוא מבחן ניתוח האישיות. המבחן מורכב מ 200 שאלות אמריקאיות שהמועמדים צריכים לענות עליהם בעמדות עבודה אישיות, ואורך כ30-45 דקות, אם כי לא מדובר במבחן על זמן. המבחן מראה 10 תכונות אישיות, אשר מצביעות על האופן שבו המעומד יתמודד בתפקיד שרוצים שהוא ימלא. תכונות אלה הן כדלקמן:

המשך…

אנו מזמינים אותך להשתתף בסדנה מרתקת וחשובה מאוד. הנושאים בהם נדון : 1.  מהו גורם המשפיע ביותר על רווחיות בעסק? 2.  מהי סיבה העיקרית לעסק כושל? 3.  מהם שלושת גורמי המפתח ליעילות הצוות שלך? 4. איך לזהות ולגייס אנשי מכירות הטובים באמת? ועוד…   הסדנה תתקיים ביום שלישי, 9 לדצמבר 2014, משעה 17:30 בחיפה במרכז […]

הסודות להגדלת רווחים בשוק הקשה והתחרותי של היום

יום שבת, 2 לנובמבר, 2013
פורסם על ידי שחר 5:20 PM

אנו מזמינים אותך להשתתף בסדנה מרתקת וחשובה מאוד.

הנושאים בהם נדון :

1.  מהו גורם המשפיע ביותר על רווחיות בעסק?
2.  מהי סיבה העיקרית לעסק כושל?
3.  מהם שלושת גורמי המפתח ליעילות הצוות שלך?
4. איך לזהות ולגייס אנשי מכירות הטובים באמת?

ועוד…

 

הסדנה תתקיים ביום שלישי, 9 לדצמבר 2014, משעה 17:30

בחיפה במרכז דרור לקידום אישי ועסקי .

המרצה: מר שחר פאבל – בעל חברת שחר יועצים. במשך 12 השנים האחרונות פאבל העביר תהליכי ייעוץ עסקי והכשרה ניהולית

לאלפי בעלי עסקים ומנהלים מתחומים שונים.

*** הרצאה אינה כרוכה בתשלום***

*מספר המקומות מוגבל!!! –

נא לא להגיע לפני קבלת אישור מהמשרד של שחר יועצים.

כניסה לבעלי עסקים ומנכ"לים בלבד!!!

להרשמה לסדנה יש למלא ולשלוח את הטופס הבא:

סדנא לאנשי עסקים

סגור לתגובות על הסודות להגדלת רווחים בשוק הקשה והתחרותי של היום

מאמן כושר אישי מיועד לכל אלו שזקוקים לליווי צמוד של אדם מוסמך במהלך אימוני הכושר האישיים שלהם, בין משיקולי זמן, מקצועיות או חיזוק מנטאלי. מה שבטוח הוא, שיחד עם מאמן כושר צמוד, תוכלו להגיע לתוצאות יפות בתוך זמן קצר יחסית. בקיצור, מדובר במקצוע מלא ביתרונות גם למציע וגם ללקוח, כי הרי מי לא ירצה להיראות […]

ייעוץ עסקי למאמן כושר

יום שישי, 24 למאי, 2013
פורסם על ידי שחר 6:19 PM

מאמן כושר אישי מיועד לכל אלו שזקוקים לליווי צמוד של אדם מוסמך במהלך אימוני הכושר האישיים שלהם, בין משיקולי זמן, מקצועיות או חיזוק מנטאלי. מה שבטוח הוא, שיחד עם מאמן כושר צמוד, תוכלו להגיע לתוצאות יפות בתוך זמן קצר יחסית. בקיצור, מדובר במקצוע מלא ביתרונות גם למציע וגם ללקוח, כי הרי מי לא ירצה להיראות טיפ טופ בחודשי הקיץ החמים, לאחר שהזיע כל החורף תחת הוראותיו הבלתי מתפשרות של מאמן הכושר האישי שלו?

הניהול הפיננסי

מאמן כושר אישי צריך לחשוב על משך השנה כולה. מצד אחד, את תוצאותיה של העבודה הקשה רואים בעיקר בחודשי הקיץ החמים בים או בבריכה, אך כפי שכבר הוזכר, העבודה נעשית בעיקר בחורף, וגם אחרי שמגיעים לתוצאות הרצויות יש לשמור עליהן עם אימוני קיץ מפרכים. לכן, על המאמן להבין כי העבודה מתפרסת על כל חלקי השנה, ולא לנסות לתפוס לעצמו "עונת אימונים" שעל הכנסותיה יש להתבסס בשאר השנה.

מספר דגשים לשיפור תדמית העסק

  1. אתה מטפל בלקוחות בצורה המקצועית ביותר. לכן, חובה לתת ללקוח את היחס האישי והצמוד ביותר שיש. השאר לעצמך מרווח זמן בין לקוח ללקוח על מנת לא להיות בלחץ זמן ולאפשר לעצמך להגיע ערני ומפוקס לאימון הבא.
  2. זכור! הלקוח מצפה למקסימום ממך. בוא לאימון בראש נקי מדאגות וסידורים. אימון לא מתוכנן יכול להסב נזק תדמיתי שיקח זמן רב לתקן.
  3. הקפד להתחדש, בכל מובן. מלתחה מגוונת, שיטות אימון חדשות וחדשניות, מוצרים חמים שעושים באזז בשוק, כל אלה יקנו לך תדמית מודרנית ומעודכנת, אשר תראה שהנך בעניינים, ודואג להיות עדכני למען הלקוח.
  4. בהמשך לסעיף הקודם – הישאר מעודכן בכל זמן, אל תתבייש ללמוד מאחרים ולרכוש השכלה וידע בתחום.
  5. שתף פעולה עם האנשים המובילים בתחום – תזונאים, מאמנים ופיזיותרפיסטים. תוכל להיות איש הקשר למקצוענים ובכך לשדרג את תדמיתך

מודל עסקי

כדאי לתת את ניהול הספרים והעסק לאיש מקצוע – כך תוכל לפנות לעצמך זמן להתעסק בקידום העסק וכמובן בעבודה עצמה. במקרה של עומס יתר של לקוחות, ניתן לשתף קולגות או לקחת מזכירה שתעזור לך לעבור את התקופות העמוסות בצורה מאורגנת ונכונה. הישאר בקשר אישי וקרוב עם הלקוחות וזכור, אתה חייב להבין אותם ואת דרך מחשבתם – אתה לא רק מאמן כושר, בעיניי רבים אתה גם פסיכולוג ואדם שיכול לשמש כאוזן קשבת עבורם ובכך לרכוש את אמונם למשך שנים קדימה. הלקוח תמיד במרכז! זו המנטרה ואם תצליח להוציאה מהכוח אל הפועל, אתה בדרך הנכונה.

תכנון נכון, פרסום ממוקד, יצירתיות וניהול נכון של העסק יכול לעזור לך להגיע למקסימום תוצאות עיסקיות תוך כדי מתן עבודה מקצועית וטובה ללקוח. פנג שואי למי שלא יודע, פאנג שווי היא שיטה סינית לעיצוב וסידור הבית כשמטרתה היא לאפשר זרימה אנרגטית ורוחנית מקסימלית אשר תעניק לבית אווירה טובה וחיובית ובכך תוביל לעליה ברמת החיים של […]

ייעוץ עסקי ליועצת פאנג שווי

יום רביעי, 22 למאי, 2013
פורסם על ידי שחר 11:39 AM

תכנון נכון, פרסום ממוקד, יצירתיות וניהול נכון של העסק יכול לעזור לך להגיע למקסימום תוצאות עיסקיות תוך כדי מתן עבודה מקצועית וטובה ללקוח.

פנג שואי

למי שלא יודע, פאנג שווי היא שיטה סינית לעיצוב וסידור הבית כשמטרתה היא לאפשר זרימה אנרגטית ורוחנית מקסימלית אשר תעניק לבית אווירה טובה וחיובית ובכך תוביל לעליה ברמת החיים של בני הבית וכמובן בהרגשתם.

למעשה מדובר בסוג של עיצוב פנים לכל דבר ועניין, העיצוב בשיטת הפאנג שווי מבטיח לך חיים בבית עם אנרגיות חיוביות והרמוניה וכל זאת על ידי הוספה והסרה של חפצים והזזת ריהוט ואביזרים על מנת ליצור זרימה נכונה. כל זאת יבטיח עיצוב, שמעבר להיותו עיצוב אסתט, ישרה בבית את האווירה הרצויה. הרציונאל בשיטה זה, מאפשרת ליועץ הפאנג שווי היצע כמעט בלתי מוגבל של נכסים לטפל בהם.

ייעוץ עסקי ליועצת פנג שואי

כיצד מגיעים ללקוחות

בכל העולם מכירים בפאנג שווי כעיצוב בית לכל דבר, אך אצלנו בארץ, השיטה אינה נפוצה במיוחד. הישראלי המצוי נוטה לגשת ישר אל מעצבי הפנים, יועצי תאורה או אל אדריכלים שונים על מנת לשנות את ביתו. לכן, על מנת שהעסק שלך ישגשג, עלינו דבר ראשון להעלות את המודעות של הציבור.

הדרך הטובה ביותר להיכנס אל תוך שוק העיצוב והעלאת המודעות של הציבור בישראל, הוא למצוא לעצמך שיתופי פעולה יצירתיים עם מעצבי פנים שונים ועם אדריכלים אשר מאמינים בשיטה ויחד תוכלו להציע למגוון הלקוחות שלכם עיצוב בית המשלב בתוכו את עקרונות השיטה.

פרסם את עצמך נכון

מלבד שיתופי פעולה עם מעצבי פנים ואדריכלים עליך לפרסם את עצמך ולשווק את עקרונות השיטה בכל הפלטפורמות הקיימות. עליך לזכור כי אתה פונה לקהל יעד רחב מאוד, איזה אדם לא ירצה לשאוף לבית עם אווירה חיובית? לכן על הפרסום להיות איכותי ורחב.

פרסם את עצמך בגוגל, ברשתות החברתיות, תהיה מעורב בפורומים השונים שקשורים לתחום. באינטרנט, תוכל בקלות ובתקציב פרסום שווה לכל כיס, לפרסם את עצמך, להציג תמונות של עבודתך ולהציג לקהל היעד את יתרונות השיטה והתוצאות המדהימות שהיא ואתה כיועץ שלה, מביאים איתה.

תמיד מומלץ להיעזר בלקוחות מרוצים מתקופת קודמות על מנת להשיג המלצות טובות שיסייעו לנו בפרסום.

עמוד 5 מתוך 16« להתחלה...34567...10...לסוף »

ייעוץ עסקי

ליווי עסקי
ייעוץ עסקי בצפון
אבחון עסקי
ייעוץ שיווקי
אימון עסקי
ייעוץ כלכלי
ייעוץ ארגוני
ייעוץ אסטרטגי
תוכנית עסקית
אבחון כח אדם
ייעוץ קריירה
הרצאות לעסקים
סמינרים לעסקים
קורס ייעוץ עסקי

מאמרים

ייעוץ עסקי
ניהול תקציב
עסקים קטנים
מטרות עסקיות
הפסדים שרואה חשבון לא רואה
ייעוץ עסקי להרחבת העסק
עומס ותהליכי עבודה
מלכודת - התרחבות עסקית
שונא יועצים עסקיים?
ההבדל בין ייעוץ לליווי עסקי
ייעוץ עסקי מגדיל מכירות
יישום הייעוץ העסקי
יועץ עסקי
מי מנהל לך את העסק?
מבנה תוכנית עסקית
יועצים עסקיים

סדנאות לעסקים

הנוסחה הסודית לעסק מרוויח
סדנת שיווק
סדנת ניהול
המחסום הראשון של מנהל
ביזור סמכויות
ניהול זמן
פייסבוק לעסקים

מימון והלוואות

הלוואות במסלול מהיר
הקרן לעסקים קטנים
מימון לעסקים בינוניים
קרן היצואנים
האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית
קרן הגליל

אקסל לעסקים

קובץ ניהול לקוחות
איתור ומיון נתונים
שליחת מכתבים ללקוחות
מדבקות למכתבים ללקוחות
שליחת SMS ללקוחות

תוכנית עסקית

מבנה התוכנית העסקית
תמצית מנהלים
המוצר / השרות
השוק
ההזדמנות העסקית
התחרות
תוכנית השיווק

מט"י

מטי בירושלים
מטי ברעננה
מטי בראשון לציון
מטי בחיפה
מטי בקריות
מטי בעכו
מטי בכרמיאל
מטי בטבריה
מטי בנצרת
מטי נצרת עלית
מטי בקרית שמונה
מטי בראש פינה
מטי בבית שאן

ייעוץ עסקי  במרכז - שדרות רוקח 100, גני תערוכה תל אביב  |  ייעוץ עסקי בצפון  - שד' ההסתדרות 32, צ'ק פוסט, חיפה   |   מדיניות פרטיות  |  קידום בגוגל | פרסום אתרים  קידום אתרים
css.php